8 February 2014

Giveaway met Sieradenkistje!



HELAAS, DEZE GIVEAWAY IS GESLOTEN

Eindelijk heb ik weer eens een giveaway voor jullie. En niet zo maar eentje! Dit keer maak je namelijk kans op een prachtig item uit de geweldige webshop Sieradenkistje!
 
Ik denk dat de meeste van jullie www.sieradenkistje.nl/ wel kennen. Zo niet, neem dan snel een kijkje! Ze hebben echt alles wat je maar kan bedenken. Van oorbellen tot statement kettingen, van horloges tot enkelbandje en nog voor geweldige prijzen ook!
 
Maar nu over de giveaway. Ik mag één van jullie blijf maken met deze prachtige, mint-kleurige statementketting t.w.v. €11,95 én nog een klein extraatje als verrassing!
 
Wat je moet doen om mee te doen
- Volg mij met GFC (sidebar) of Bloglovin'
 
Wat je mag doen om meer kans te maken, dus niet verplicht! (alles is +1 kans)
- Volg mij met GFC (sidebar) en Bloglovin'
- Abonneer je op mijn YouTube channel
- Volg mij Instagram
- Volg mij op Twitter
 
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! Ik kies de winnaar door briefjes in een kom te doen. Hoe meer dingen je hebt gedaan, hoe vaker jou briefje erin zit. De uitslag van deze giveaway komt vrijdag 28 Februari online.
 
Liefs,
 
Charlotte

HELAAS, DEZE GIVEAWAY IS GESLOTEN

28 comments:

  1. prachtige ketting, ik wil wel een gokje wagen. volg je via bloglovin xx

    ReplyDelete
  2. Leuk! Ik doe mee, ik volg je(:

    ReplyDelete
  3. Super mooie ketting, ik doe mee

    ReplyDelete
  4. Wat leuk!

    Ik heb alles gedaan wat je moest en kon doen!

    ReplyDelete
  5. Wat een gave winactie ik maak graag kans!
    ♥ Ik volg je via Bloglovin (xliefsmariska)
    ♥ Ik volg je via GFC (xliefsmariska/mariska.wubbels@gmail.com)
    ♥ Ik heb Sieradenkistje op Facebook geliked (Mariska Wubbels)
    ♥ Ik volg je via GFC en Bloglovin'
    ♥ Ik heb My Journey Through Style op Facebook geliked (Mariska Wubbels)
    ♥ Ik ben geabonneerd op je Youtube channel (xliefsmariska)
    ♥ Ik ben geabonneerd op het Youtube Channel van Noor en jou (xliefsmariska)
    ♥ Ik volg je via Instagram (@fingerart_)
    ♥ Ik volg je via Twitter (@fingerart_)

    Alles gedaan dus hihi :D
    Mijn email is mariska.wubbels@gmail.com
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldige winactie! Ik doe heel graag mee!
    - Ik volg je via Bloglovin'
    - Ik volg je via GFC
    - Ik heb sieradenkistje geliked op Facebook
    - Ik heb Journey Through Style geliked op Facebook
    - Ik heb me geabonneerd op je Youtube channel
    - Ik heb me geabonneerd op het Youtube channel van Noor en jou
    Mijn e-mail is kristelvanberkel@solcon.nl
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat mooi zeg! Ik volg je via bloglovin en heb het bericht op bloglovin geliked.

    ReplyDelete
  8. Ik doe mee!

    Volg je op bloglovin.
    XO

    p.s. op Valentijnsdag mag ik twee mensen gelukkig maken met een infinity ketting. klik hier!

    ReplyDelete
  9. Hee Charlotte,

    Ik doe mee (zoals beloofd). Ik heb alles gedaan.

    Prachtige ketting!

    Liefs, Suzanne

    ReplyDelete
  10. Hee Lot! Ik doe mee, ik heb alles gedaan, xx

    ReplyDelete
  11. Heel erg leuk!
    Ik doe graag mee aan je winactie en heb alles gedaan wat je kunt doen, behalve de GFC.
    Nu maar duimen dat ik win (:
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  12. Ik doe mee! Ik heb alles gedaan behalve het volgen via GFC :)
    Liefs, Stephanie
    (goormansstephanie@hotmail.com)

    ReplyDelete
  13. Ik doe mee!

    - Ik volg je via Bloglovin', ik heb me geabonneerd op je Youtube channel en ik heb me geabonneerd op het Youtube channel van Noor en jou

    x

    mijn mail is emmaseegers@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Zoals ik pas op instagram al zei, vind ik dit een súperleuke ketting en doe ik zeker mee! Ik volgde je al op GFC en bloglovin, ook volgde ik je al op instagram. Verder ben ik je 11de abonnee op youtube! :) Nu ga ik echt heeel hard hopen. :)
    Ik heb ook een giveaway lopen trouwens :)
    XOXO
    Lonneke
    fashionskillsforyou [at] Hotmail.nl

    ReplyDelete
  15. Wauw wat een beauty! Ik doe graag mee! Ik heb alles gedaan.

    Liefs idwerd
    info@invisiblecreations.nl

    ReplyDelete
  16. Ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin en Twitter, en de Facebookpagina van sieradenkistje had ik al eens geliked ;) email: info@bellamandy.nl

    ReplyDelete
  17. superleuke win actie lot!
    ik doe mee ;) alles gedaan

    ReplyDelete
  18. Waauw wat leuk! Ik doe mee.

    - Ik volgde je al op bloglovin en gfc
    - Ik heb sieradenkistje en jouw blogpagina geliked op fb
    - Ik heb beide youtube kanalen geabboneerd!
    - Ik volgde je al op insta en ik ben je gaan volgen op twitter

    Dus ik heb alles gedaan hihi :)
    stuffbybo@hotmail.nl

    liefs!

    ReplyDelete
  19. Super leuke ketting lot! Heb alles gedaan behalve volgen op bloglovin en twitter - en mn reactie doet t eindelijk :)

    ReplyDelete
  20. wauwie ! die kettinng ♥__♥

    ik heb 5 van de extra dingen gedaan, dit word duimennn ! (;
    mijn email is eggengoorr@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Ik doe mee! Ik volg je met Bloglovin' en +1 heb je ig gevolgd.

    ReplyDelete
  22. Hi,
    Ik volg je ook op bloglovin, beide youtube accounts, instagram en twitter. Dus met die 6 briefjes hoop ik te winnen!
    Je hebt echt een ongelofelijk leuke blog, en deze winactie is ook echt heel leuk.
    Xx (email: meerten@hotmail.nl, maar zou je die weg kunnen halen als de winactie gedaan is? dankje!)

    ReplyDelete
  23. Leuke giveaway!
    Ik volg je nu via bloglovin, GFC, beide facebook accounts en twitter.

    x
    Elien
    elien_bernaerts@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Wauw, wat een gave ketting! Ik heb alles gedaan en ook alle extra stappen! Nu hopen op winnen ;)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  25. Heel leuk! Ik volg je op Bloglovin, GFC, beide youtube accounts, heb beide facebook acounten geliked, volg jou op instagram en twitter!

    ReplyDelete
  26. Mooie ketting! Ik volg je op je youtube accounts, op twitter en op instagram (en op Bloglovin!). Spannend!
    xx

    ReplyDelete
  27. Oeh, leuke winactie ik doe nog snel mee voor het te laat is!
    - Ik volgde je al via Bloglovin
    - Ik heb de fb-pagina van sieradenkistje geliket
    - Ik heb de fb pagina van My journey Trough Style geliket
    - Ik heb me geabonneerd op je YouTube kanaal
    - Ik heb me geabonneerd op het YouTube kanaal van jou en Noor
    - Ik volg je op twitter
    - Ik weet niet of het nodig is maar mijn email is eline1226@gmail.com
    Veel succes!
    Liefs

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!