16 February 2014

Huishoudbeurs en BFFEvent (Ervaring + Shoplog)

 
Ik ben naar het BFF (Beauty Fashion Friends) Event geweest! ik had gratis kaartjes gewonnen en ging samen met Noor. het BFF Event was eigenlijk gewoon één zaal van de huishoudbeurs en met onze kaartjes mochten we ook de huishoudbeurs op dus dat hebben we ook nog gedaan! het was een hele leuke dag. Het was wel erg druk en Noor en ik functioneren vaak niet zo goed in chaos situaties, maar we hebben het overleefd. Lees verder voor een kort verslag van de dag én om te zien wat ik allemaal kocht/gratis kreeg.


Op de foto met Nick, jaa hij was er echt! *ahumn, niet*
 
Voor die geen beeld hebben bij wat de huishoudbeurs precies is, even een korte omschrijving. Het bestaat uit allemaal hele grote hallen die vol staan met 'stands' van verschillende merken. Make-up merken, sieraden, kleding, maar ook heel veel etensmerken en andere dingen zoals de Blokker, de TROS, CosmoGirl en nog veel meer. Bij iedere stand kan je dingen kopen of meedoen aan een wedstrijd of krijg je dingen gratis. Ook kon je vaak op de foto. Het is gewoon één groot, leuk event.

 Mirror selfieee, mag af en toe best een keertje toch?
 
Het BFF Event was wel één van de leukste hallen, hier waren namelijk de optredens! Eerst deden we mee met de grote One Direction Quiz, die gepresenteerd werd door Ferry Doedens. Je kon twee VIP kaartjes voor One Direction winnen! Noor en ik hebben al kaartjes, maar VIP is natuurlijk altijd leuker:) We kwamen best ver maar we wonnen niet... helaas pindakaas.
 
 Noor met haar toekomstige auto, het hippie busje!
 
Een ander optreden op het BFF Event was van B-Brave. Ik had ze gevolgd op X-Factor dus ik wist wel een beetje wie ze waren. Noor kende ze helemaal niet. maar een optreden is altijd leuk toch? Voor het optreden hebben we nog snel even hun namen gegoogeld, omdat we ons een beetje sneu voelden tussen alle diehard fans die ook naar het optreden kwamen kijken, hahaa. er stonden allemaal meiden die de hun hele gezicht en armen hadden volg geschreven met de namen van B-Brave en ze hadden T-shirts en mutsen waar B-Brave opstond. En Noor en ik... tja. Maar het was wel erg leuk! Ze kunnen echt heel goed zingen en het optreden was heel vrolijk en energiek:) Stiekem zijn Noor en ik nu ook een beetje fan geworden.
 
 B-Brave optreden!
 
Dan nu mijn aankoopjes! We hebben ook heel veel dingen gratis gekregen dus de helft van deze spullen is gekocht en de andere helft gratis:
 
Huishoudbeurs shopper, gratis gekregen!
 
 
Hier zijn al mijn spulletjes bij elkaar! De Fashionista's, de weekend, het roze geluksarmbandje en de paarse metallic pen heb ik gratis gekregen. De zeeman sokken waren meer een geintje van Noor en mij, maar ik vind ze wel erg vrolijk en ga ze zeker gewon dragen. En Milka, dat kan ik gewoon niet weerstaan. Noor en ik kochten een tas met 5 milkaproducten voor €3,-! we hebben de buit verdeeld en mijn chocoladereep is al op (oops) dus nu zijn alleen deze cakejes nog over.
 
Zilveren glitter nagellak // Donkerrode lipstick // donkerpaarse lipstick // Glow-in-the-dark nagellak //
Alles voor maar €1,- per stuk bij Fogan.
 
Oké, ik weet best dat dit niet hele hoogstaande producten zullen zijn, maar ik zocht al erg lang naar deze kleuren lipstick en voor één euro kon ik ze niet laten liggen. Glow-in-the-dark nagellak vind ik gewoon erg gaaf en glitter trekt mij altijd aan:)

Ketting €2,- van MKM Design
 
Deze ketting vind ik erg mooi want hij is erg subtiel en toch opvallend door de blokjes. Ik denk dat deze ketting erg mooi staat op een zwart shirtje of jurkje met een hoge hals.

Ketting €1,- van MKM Design
 
Dit is een beetje een subtiele maar toch opvallende ketting voor op een shirtje met een hoge hals. en voor maar €1,- kon ik deze niet níét meenemen.

Brushpen stiften van Edding €7,50.
 
Deze zijn echt superfijn om mee te tekenen! Een paar jaar geleden kocht ik ze ook al op de huishoudbeurs en het werd weer eens tijd voor nieuwe.
 
Al met al was het een superleuke en gezellige dag! Voor de mensen die maandag nog gaan: neem zeker even een kijkje bij de Food en Drink Hall, want daar mag je echt allemaal dingen proeven. En doe vooral overal lekker aan mee! Er zijn altijd van die meiden die niet mee gaan doen aan quizzen omdat ze bang zijn het podium op te moeten als ze winnen. Maar doe het gewoon, het is toch alleen maar leuk!
 
Zijn jullie ook geweest, of gaan jullie nog?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
PS: doe je al mee aan mijn giveaway? Klik Hier en maak kans op een prachtige statementketting van Sieradenkistje!
 
 


 
 ;

18 comments:

  1. haha die zeeman sokken ! Klinkt supergezellig !

    ReplyDelete
  2. Het ziet er echt onwijs leuk uit! Ik zou eigenlijk ook gaan, maar kan helaas niet..

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  3. Ik was er ook, maar vond het niet zo leuk. Veel te druk en veel van hetzelfde..

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke aankoopjes! Ziet er gezellig uit!
    Liefs,

    www.blamethefireworks.com

    ReplyDelete
  5. Ik houd van de HHB maar ga dit jaar niet :( Die eetplekken waren altijd zo leuk haha, iedereen in de rij voor iets gratis

    ReplyDelete
  6. Ziet er ontzettend leuk uit! Ik dacht eerst dat het alleen maar beetje met pannen en schoonmaakdoekjes was, maar dit ziet er heel leuk uit (; Die stiften zijn wel leuk zeg! Leuk om te lezen (:

    ReplyDelete
  7. Heel erg leuk! Ik ga morgen en heb er al super veel zin in.
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  8. Volgens mij was het een erg leuk event! Jammer dat ik er niet bij kon zijn!

    ReplyDelete
  9. Ziet er gezellig uit! En ik moest wel lachen om die sokken haha.

    Liefs!
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  10. Wat leuk! En jammer dat je geen vip tickets heb gewonnen voor 1D, wat leuk dat je gaat naar hun concert, ik ga ook! En B-Brave is inderdaad heel leuk :)

    ReplyDelete
  11. Hee wat leuk, ik ben ook zaterdag geweest! X

    ReplyDelete
  12. Wat een vrolijke foto's! Je hebt ook leuke nieuwe spulletjes :)
    Moet een top event zijn geweest!

    ReplyDelete
  13. Ik ben nog nooit op de HHB geweest, het beeld wat ik erbij had was altijd dat oude vrouwen huishoud spullen gingen kopen (don't ask me why haha) Maar dat BFF event lijkt me heel erg leuk :)

    ReplyDelete
  14. Altijd leuk zo'n dagje huishoudbeurs!!

    ReplyDelete
  15. Leuke dingen heb je gekocht! Die stiften zien er zo fijn uit.
    Ik was er op zondag :)

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke foto's heb je gemaakt, het lijkt me een leuk event. En leuke aankoopjes :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!