6 February 2014

New In: Iphone 5c (!!!)

 
Sorry. Ik kon het niet laten die uitroeptekens achter de titel te zetten. En ik dacht dat als ik ze tussen haakjes zette ze misschien iets minder zouden opvallen. Hoe dan ook, ik heb een IPhone 5c!!!!! (Ja, nu mogen de uitroeptekens wel) Ik ben er echt extreem-super-geweldig-heel erg blij mee. Ik heb hem natuurlijk niet zomaar gekregen. Ik kreeg hem voor mijn 16e verjaardag en ik heb zelf ook een stuk meebetaalt. Verder heb ik mijn IPod 5 verkocht, wat natuurlijk ook helpt qua bedrag.
 
De 5c? wat is dat nou weer voor een IPhone? Dat dacht ik toen ik hem voor het eerst zag. Dit komt omdat de meeste mensen die een IPhone 5 hebben een 5 of 5s hebben. Even een korte uitleg: De 5 is gewoon de 'normale' uitvoering van de IPhone, de 5s is het nieuwere model, met vingerprint identification enzo. De 5c, die ik dus heb, is hetzelfde als de 5 alleen dan van plastic! Hierdoor is hij een stuk goedkoper en ook veiliger in mijn handen aangezien ik nogal onhandig ben;) Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.
 
Dit is een hele verbetering vanaf mijn sneue tweedehands Samsung Star. Ik had daar dan wel een IPod Touch naast maar dit is toch een stuk beter. Foto's maken, Whatsappen, al mijn Social Media, bellen, internet, muziek, spelletjes en nog veel meer op één apparaat! Oh ja, en ik kreeg er ook nog superfijne oortjes bij! Klein minpuntje: het werkt lichtelijk verslavend...
 
Hoe dan ook: Hier zijn een paar foto's van mijn nieuwe beste vriend:
 
 
 
Mijn broertje moest even poseren;)
 
Welke telefoon hebben jullie?
 
Liefs,
 
Charlotte

8 comments:

  1. Mooie gsm! :) Ik heb zelf de iphone 4s

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Ik vind iPhones heel mooi, ik heb zelf een samsung :)
    Veel plezier ermee x

    ReplyDelete
  3. Super mooi! Ik had nog nooit van een plastic uitvoering gehoord, wel super handig! Mijn huidige samsung laat ik wel eens vanaf zolder naar beneden vallen, dus zo'n plastic versie is superfijn! Ik ga er ook eens over nadenken (;

    ReplyDelete
  4. Fiuut fjuuw! Ziet er mooi uit hoor! Veel plezier ermee. Xx

    ReplyDelete
  5. ik had ook super lang een samsung star, goede tijden :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!