21 February 2014

Review: Pixum Fotoboek

 
Vorig jaar reviewde ik een fotokalender van www.Pixum.nl  (klik hier voor de post) en daar was ik erg enthousiast over. Dit keer review ik het Pixum fotoboek voor jullie.

 

Hoe werkt het? Je kan allemaal verschillende maten, papier, effecten voor foto's en nog veel meer dingen kiezen voor je fotoboek. Het enige was je moet doen is de Pixum foto editor downloaden en een account aanmaken. Het downloaden gaat supersnel en dan kan je al aan de slag! het programma is erg duidelijk en het maken van een fotoboek is heel makkelijk.
 
 
Mijn plan was om een fotoboek te maken van mijn jaar 2013. Ik heb alleen een beetje veel foto's gemaakt in 2013 dus het was wel even lastig om te kiezen welke foto's wilde. Uiteindelijk heb ik mijn selectie gemaakt en een supermooi en leuk fotoboek gemaakt. Ik maakte een A5 fotoboek op glanspapier, t.w.v. €27,50,- en binnen een week lag het netjes verpakt op mijn deurmat.
 
 Hier nog een paar foto's van mijn fotoboek:
 
 
 
 
 
Ik vind Pixum een zeer goede service hebben en het fotoboek maken gaat ook makkelijk. Echt een aanrader, ook superleuk als cadeautje! Maak dus nu je fotoboek op www.pixum.nl/fotoboek Bij Pixum kan je niet alleen fotoboeken maken, maar ook fotokalenders, foto's op canvas en nog veel meer. Neem dus zeker een kijkje!
 
Liefs,
 
Charlotte

5 comments:

  1. Bedankt voor de tip! ik vind het echt een mooi fotoboek geworden!

    ReplyDelete
  2. Wauw prachtig boek en leuk zo met dat einde!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk zeg, ik heb nog nooit digitaal een fotoboek laten maken maar dat moet ik zeker een keer doen :) x

    ReplyDelete
  4. Echt leuk zeg!! Mooie foto's :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!