25 March 2014

Bye Bye Braces + Filmpje Beugeltalk

 
Mijn beugel is eruit! Voor het hele beugel verhaal, kijk het filmpje hieronder. Hierin vertel ik hoelang ik een beugel heb gehad en wat mijn ervaring ermee is. Het filmpje heb ik zondag opgenomen, dus terwijl ik nog een beugel had. Dan zie je gelijk het verschil!



BEFORE
Voordat ik een beugel kreeg. Met een grote spleet tussen mijn tanden.
 
AFTER
 Happy:)
 
Met Annick en Kiki, duizend in een dozijn gebit
 
Hebben jullie een beugel gehad/ hebben jullie een beugel? En vonden jullie dit filmpje handig en leuk?
 
Liefs,
 

8 comments:

  1. Wat leuk dat je er vanaf bent! Ik heb volgens mij nog een hele weg af te leggen met dat ding haha
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wauw mooi hoor! Zo fijn als die er eindelijk uit is! Ik heb ook een aantal jaar een beugel gehad en het was best wel verschrikkelijk haha, allemaal wondjes enzo. Ik zou als ik jou was je echt streng aan je nachtbeugel houden als je die hebt! Ik heb het niet gedaan en mn tanden staan al weer een beetje de verkeerde richting in.. Dat is niet wat je wil neem ik aan!(;

    ReplyDelete
  3. Wauw mooi geworden, heel leuk zonder beugeltje! Ik heb er ook een gehad, was zo fijn toen die eruit mocht. :)

    ReplyDelete
  4. Leuk dat die er uit is! Mijn beugel gaat er gelukkig 3 April uit, ik heb hem ongeveer één jaar gedragen.
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  5. Wauw, mooi hoor! Je hebt echt een prachtige lach!

    ReplyDelete
  6. het is heel mooi geworden! Ik hoop dat mijn beugel er ook binnenkort uit mag? Ik heb hem nu bijna een jaar.

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  7. Wauw wat is het mooi geworden! Ik heb 'em zelf al 4,5 jaar, ben hem wel zat zeg maar... Gelukkig mag hij er voor de zomervakantie als alles goed is uit!

    ReplyDelete
  8. Wauw, het is echt heel mooi geworden!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!