15 March 2014

Last Few Weeks: 15-03-'14

 
 
Weer een last few weeks, yeeeh! De laastste was 31 januari, dus jullie kunnen wel een update gebruiken denk ik. Sorry dat veel foto's andere formaten, kleuren en kwaliteit hebben, maar dat komt omdat ze o.a. van Instagram, snapchat en van mijn gewone camera zijn.
 
Met Noor op de open dag
 
Deze foto is van de open dag van mijn school, waar Noor en ik gingen helpen in het tekenlokaal. We mochten spraypainten en stempels maken met allemaal schattige groep 8-ers. Ook heb ik mijn broertje, Fons, rondgeleid. Hij gaat nu ook naar mijn school!

Tekenlokaal met Noor // SUMO met Soof, Noor, Cas en Em // Met Emma shoppen
 
Ik heb het in de maand februari erg druk gehad met school. Vooral ook vanwege deze tekening die ik af moest hebben. Daardoor heb ik flink wat tussenuren en naschoolse uren in het tekenlokaal doorgebracht. Dat zie je ook op die eerste foto: de stoelen staan al op tafel:) Op Valentijnsdag ben ik met mijn vriendinnen uiteten geweest bij SUMO. Ik hou helemaal niet van sushi maar gelukkig hadden ze ook heel veel andere lekkere dingen. Dat was echt een heel gezellige avond.
 
 Tekening

Deze kaart met zelfgemaakte tekening verzond ik naar Kristel, die mijn giveaway had gewonnen. Ze was er heel erg blij mee! Ik vond deze giveaway erg leuk om te doen en jullie vonden hem ook erg leuk, gezien het aantal deelnemers!
 

The Hobbit met mijn broertjes

In de voorjaarsvakantie heb ik niet zo heel veel gedaan. Al mijn vriendinnen waren skiën of naar de zon, dus ik zat een beetje loner thuis. Maar ik kan we prima vermaken hoor:) Ik heb flink wat geblogd, ik ben met mijn moeder bij mijn opa en oma in Rotterdam gaan logeren (en shoppen natuurlijk) en ik ben met Julia gaan tennissen. Ook ging ik met mijn ouders en broertjes naar de The Hobbit: The Desolation of Smaug. Echt een supergave film! Wel erg lang en je moet zeker wel het eerste deel hebben gezien. Maar ik hou echt heel erg van fantasy films en deze is super!
 

 
Surprise party Sophia // Surprise party Sophie, het bankje voorbereiden // Taart!
 
Op de laatste dag van de voorjaarsvakantie kwam Sophia terug uit Duitsland! Ze is naar Duitsland verhuist voor de kersvakantie dus ik had haar al heel lang niet gezien. Omdat ze een paar dagen daarvoor jarig werd een grote surprise party georganiseerd. Het was erg leuk en vooral super of Sophia weer even te kunnen zien en spreken!
 
De week daarna was Sophie jarig. Verwarrend hè? Maar Sophie is iemand anders dan Sophia:) Noor, Cas, Em en ik bedachten dat we Soof wilden verassen. na school gingen Noor en ik het dorp in en hebben we daar een bankje versierd. Iedereen keek ons erg raar aan want ja, wie hangt er nou slinger er ballonnen aan een bankje? Kort daarna kwamen Emma en Cas en toen Sophie. Ze was erg verrast en vond het heel leuk. We hadden taart gekocht dus toen hebben we met z'n vijfjes taart gegeten. Hieronder nog twee foto's daarvan:
 
 Yeeeeeh - ontzettende, extreme blijheid
 
 Oké, deze is foto is van niemand charmant en daarom mijn favoriet:)

Vorige week vrijdag was ik bij Noor. We hebben cakejes gebakken en superlekker gegeten en daarna kwamen Soof en Birgit ook. We hebben een superleuke en gezellig avond gehad. Ik ben daarna nog bij Noor blijven slapen.
 
 Room For Thought, met Sica erbij natuurlijk:)
 
 Geak met Soof en Beer
 
Kunstfoto die Birgit van me heeft gemaakt, terwijl ik aan het afwassen was...
 
Lekker buiten met Woody // selfie time
 
De afgelopen week was het heerlijk weer. Ik heb iedere keer dat het mogelijk was buiten gezeten in het zonnetje. Of zelfs gelegen, op een stretcher met Flipje en Woody aan mijn zij. Mijn katten houden ook echt van de zon:)
 
Noor en Soof in de Mac, knapperds toch?
 
Vorige week zondag was het helemaal super weer. Maar in plaats van lekker te gaan bruinen in mijn tuin ging ik met Noor en Soof naar Amsterdam om hard te werken. Ahumn, oftewel shoppen. Maar het moest! We hadden namelijk het gala en de schoolmusical bijna en alle drie nog niets om aan te doen. We zijn heel Amsterdam doorgelopen maar zonder goed resultaat. Alleen Soof heeft een heel leuk jurkje kunnen vinden en Noor hakken. Maar het was wel een gezellige dag:)
 
Gala outfits met Birgit en Noor
 
En toen was daar het gala en de musical. Mels speelde in de musical dus ik vond het heel leuk om hem te zien spelen. Hij deed het heel erg goed. na de musical was het gala, wat wel leuk was maar niet super. Veel mensen gingen namelijk vroeg weg. Wat ik uiteindelijk aanhad? Een jurkje wat ik nog in mijn kast had hangen, hahaa.
 
Met mijn broertje Mels op het Gala // met Fonsie

Nu zit in de weken met veel toetsen, verslagen en huiswerk. Oftewel: druk, druk, druk! Maar het gaat me gelukkig wel goed af. Gewoon nog even doorzetten, er voor je het weet is het meivakantie!

Hebben jullie een leuke Last Few Weeks gehad?

Liefs,

Charlotte 
 
 
 

 
 


4 comments:

  1. Leuke en vrolijke foto's! Ja heb ook wat leuke weken gehad:)

    ReplyDelete
  2. Dit is altijd zo leuk om te zien! Volgens mij waren jou 'Last Few Weeks' erg leuk :). Echt leuk dat jullie die surprise parties hadden georganiseerd, het ziet er gezellig uit :). En die gala outfits zijn echt gaaf!
    En ik hoop ook echt dat het snel meivakantie word, heel veel zin in :)

    ReplyDelete
  3. Heel erg leuke foto's! Ziet er lekker vrolijk uit! Ik vind de hobbit echt verschrikkelijk haha. Leuk jurkje had je aan bij je gala!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!