27 March 2014

New In: H&M Plateau Sandals

 
Een hartelijk applaus voor mijn nu al favoriete schoenen voor de zomer. Oké, op de comfortabele slippers en sneakers na dan. Maar kijk eens wat een beauties deze zijn? Ik zocht al heel lang zulk soort sandalen/wedges en het bewijs staat in deze tumblr post van mij van een paar maanden terug. En blijkbaar geeft de H&M gehoor aan mijn wensen want voila: voor maar €29,99,- waren ze binnen een week bezorgd.


 
 Sneue fotostudio
 
 
Ik kan totoaal niet op hakken lopen, maar de zool van deze is vrijwel plat. Het lijkt hierdoor alsof ik getalenteerd ben in haklopen, terwijl dat eigenlijk een misleiding van het oog is. Muhahaa.
 
Oké, ik heb deze post duidelijk laat op de avond geschreven, in een droge-humor-bui. Ik ga maar eens slapen, Welterusten:)
 
Liefs,
 

5 comments:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!