8 March 2014

Outfit: Spring Is Almost Here!

 
 
 
 
 
 
 Dress Tezenis // Vest H&M // Legging Primark // Boots Dr. Martens
 
Hoe gaaf zijn mijn nieuwe gele veters in mij docs? Super toch! Mijn moeder heeft ze voor me gekocht toen ze afgelopen week in Londen was en ik ben er echt heel erg blij mee.
 Vandaag was het echt heerlijk weer en aangezien wij een tuin  aan de zonkant en uit de wind hebben heb ik de hele dag lekker -jasloos- buiten gezeten. Ook heb ik even outfitoto's gemaakt want ik moet natuurlijk gebruik maken van zulk lekker weer. Morgen wordt het nog lekkerder, tot 20 graden zelfs! Echt heerlijk weer, ik krijg er gelijk energie van. En nu hopen dat moeder natuur niet ineens weer besluit om ons toch nog een winter te geven...
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

 


16 comments:

  1. Dit is inderdaad wel een hele lente proof outfit, super leuk! Leuke foto's ook :)

    ReplyDelete
  2. De docs en je legging staan zo leuk samen!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Je legging is super vrolijk voor de lente!

    ReplyDelete
  4. Hele gave outfit! Je kat is zo schattig!

    ReplyDelete
  5. Wat een super leuke outfit! Die legging is zo gaaf, had hem ook nog gezien bij de Primark, en heel leuk gecombineerd zo met je docs met die gele veters! :)

    ReplyDelete
  6. Die legging is zo leuk! je hebt er een mooie outfit van gemaakt! en de zon is zo fijn :)

    ReplyDelete
  7. Haha, die legging heb ik ook! Ik zou hem niet durven dragen, wat leuk dat jij dat wel durft, haha :)
    Hele leuke outfit! Liefs, Amber

    ReplyDelete
  8. Heel erg leuke outfit! Ik hou van die bloemetjes(:

    ReplyDelete
  9. Awesooome. hele vette legging!

    ReplyDelete
  10. Die legging is echt super tof! Leuk gecombineerd ook. en ik zie dat je docs hebt<33

    x

    ReplyDelete
  11. Die legging is zo gaaf, echt wauw! Ik volg je!

    ReplyDelete
  12. Aah Dr. Martins! Ik ben jaloers:)

    ReplyDelete
  13. Gave outfit! Ik vind je legging echt super tof. JA echt leuk haha! Liefs, Jaimie

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke outfit, die combinatie van je legging en docs met gele veters is echt heel tof!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!