1 March 2014

Shoplog Jan/Feb '14 - Kleding, boeken en meer

 
Dit is echt een mega shoplog! Dat komt omdat ik niet alles 'geshopt' heb maar ook veel gekregen. Ik was 2 januari namelijk jarig en daarvoor was ook nog Sinterklaas en kerst. En van al die leuke gelegenheden, waarbij ik cadeautjes heb gekregen, heb ik nog niets gepost! Vandaar dus één grote post met gekochte en gekregen spulletjes en kleding.
 

 Jacket - Pull & Bear
Dit is echt een perfect jack. Hij is heerlijk warm en staat bijna overal goed op. Ik had nog geen baseball jack, want ik vond ze nooit zo mooi. Maar dit is een soort mix van een baseball jack en een chique vest, wat ervoor zorgde dat ik hem kocht:)
 
 T-Shirt - Primark
Dit shirt was volgens mij maar €3,- en ik vond de print echt heel mooi. Ik hou gewoon van bloemen, what you gonna do 'bout it?
 
 Dungaree dress - Primark
Dit jurkje is echt super! Ik kocht dit vrolijke, rode jurkje met madeliefjes voor maar €1,-! Nu draag ik hem met een maillot en een zwart shirt eronder maar ik denk dat ik hem in de zomer veel vaker ga dragen! Dan draag ik hem denk ik met een croptop eronder, een groene of gele ofzo:)
 
 Crop top - H&M
Ik hou echt heel erg van korte topjes en kan er niet genoeg van hebben. Ik draag ze meestal met een high-waisted short of rokje in de zomer.
 
 High-waisted jeans - H&M
 Ik had heel hard een nieuwe spijkerbroek nodig en besloot een high-waisted te kopen, weer eens wat anders! Hij staat erg leuk met korte topjes of oversized korte truien. maar je kan hem natuurlijk ook dragen als gewone spijkerbroek door er een lang shirt overheen te dragen.
 
Vestje - H&M
 Ook iets wat ik nodig had: een simpel vestje dat ik overal overheen kan dragen. Deze is van een heel mooi dun stofje en ik vind het ook fijn dat hij 'los' is hij dus een beetje nonchalant hangt. Deze heeft mijn oma voor mij gekocht: Superbedankt!
 
Harry Potter the complete collection - J.K. Rowling
Dit heb ik van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag: de complete Harry potter serie in het Engels! Ik heb alle boeken al een keer gelezen in het Nederlands maar nu ga ik ze herlezen in het Engels.

 The Fault in Our Stars - John Green
 Dit boek heb ik voor kerst van mijn ouders gekregen. Ik ben hem nu pas aan het lezen en ik snap echt niet waarom ik niet eerder ben begonnen, het is zo'n goed boek! Maar ik ben nog aan het lezen dus plaats a.u.b. geen spoilers in de reacties;) Laat het even weten als jullie een review willen lezen.
 
Kraag kettinkje studs - Bijoux Brigitte
Kraag kettinkje kleur - Mini in the Box
Ik wilde al een tijdje zo'n kettinkje dat je tussen de punten van je kraagje kan hangen. de bovenste kreeg ik van Cas en Em en de onderste van mijn ouders, voor mijn verjaardag. Ik vind ze echt allebei super! De bovenste kan overal bij en de onderste maakt een saaie outfit gelijk een stuk vrolijker door de kleurtjes.

 Little Hotties, geurtabletten + houder - Bomb Cosmetics
 Dit kreeg ik van Jacq en Tessa voor mijn verjaardag. Het is een beeldje van een Budha waar je de top vanaf kan halen. Daar kan je dan een soort geurtablet indoen. Vervolgens doe je een kaarsje onderin het beeldje en dan smelt het tablet en ruikt je kamer echt heerlijk! Je kan ook meerdere tabletten tegelijk gebruiken en geuren mengen. Echt een superleuk cadeautje!
 
 Beyonce The Visual Album - Beyonce
 Deze CD kocht ik van de VVV bonnen die ik met het Social Lab project van de gemeente had verdient. Het is echt een supergoede CD. Ik wil zo graag een keertje naar een Beyonce concert!
 
 Gitaar!
 Voor Sinterklaas kreeg ik een gitaar! :O echt te gaaf! Ik had er eentje gevraagd maar nooit verwacht dat ik hem zou krijgen! maar nu heb ik er dus eentje. Ik ben van plan het mezelf aan te leren, wat nog lastiger is dan ik had gedacht. Maar het gaat me lukken. Het helpt dat ik al heel lang piano speel.
 
Hoesje - Flying Tiger
 Ik had nog een nieuw hoesje nodig voor mijn nieuwe telefoon. Deze van de Flying Tiger is erg simpel maar wel heel vrolijk.
 
Body Butter Grapefruit, kiwi en appel - Garnier
Body Butter Mango - The Body Shop
Lip Butter Mango - The Body Shop
Colossal Volum'Express Mascara - Maybelline
Dit zijn ook allemaal cadeautjes van vriendinnen. Vooral de mascara en de lip butter zijn sper, die gebruik ik bijna elke dag.

Dat was alles! Ik heb ook nog een hoop andere dingen gekregen, zoals een afstandbediening voor mijn camera en een schooltas! Maar dit was even alles wat ik zo snel in mijn (veel te rommelige) kamer kon vinden. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/zien.
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Ps: Heb je al gekeken of jij mijn giveaway misschien hebt gewonnen? Klik Hier!
 

18 comments:

  1. Gave spullen! Ik ben het boek van John Green nu ook aan het lezen, hij is zo vet!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht/gekregen, ik vind je bloementop van de primark echt geweldig!

    ReplyDelete
  3. Hele leuke spullen heb je gekocht en gekregen! Ik ben nog steeds verliefd op je baseball vest, die is gewoon perfect!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  4. Wat heb je veel leuke spullen gekregen!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Echt mooie spullen heb je gekocht!<3

    x

    ReplyDelete
  6. Je hebt echt leuke spulletjes gekocht! Dat bloemenshirt van de Primark heb ik ook :) En ik ben jaloers op je gitaar, haha!

    ReplyDelete
  7. Leuke dingetjes! Het boek the fault in our stars is heel gaaf<3

    ReplyDelete
  8. Wauw die gitaar! Ik zat precies in hetzelfde schuitje. Ik kreeg (als verrassing) een gitaar voor mijn verjaardag (dat was vorig jaar in begin juli) en beetje bij beetje heb ik het mezelf aangeleerd. Ik speel ook piano, maar heb niet echt het gevoel dat ik het daardoor sneller leer. Wat vooral helpt is natuurlijk flimpjes op Youtube. Ik ben gewoon begonnen met akkoorden bekijken en oefenen. Als je die een beetje kent kun je kijken naar liedjes zoals All Of Me van John Legends. Dit is een simpel liedje voor op de gitaar, maar wel heel leuk! Heel veel succes in ieder geval. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje voor de tip! Ga ik zeker proberen:)

      Delete
  9. the fault in our stars omg!! i'm waiting seriously for its movie on June!:D
    great blog dear:) visit me if you have time!

    hv a nice day!
    miss-monaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wauw! Gave spullen! Dit is inderdaad een mega shoplog ;). Leuke kleding, die dingen van de Primark, echt goedkoop! En ben benieuwd naar die high waisted jeans en ook naar dat boek (The fault in our stars), en die gitaar, echt gaaf! :)

    ReplyDelete
  11. oeh lovely jurkje en gave boeken collectie! ik heb ook een gitaar gekocht om het mezelf te leren maar hij staat er maar een beetje.. te moeilijk haha.. mag ik vragen welke iphone jij heb en of je witte voorkant heb van scherm? plus wat je pm kwijt bent.. haha liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb een IPhone 5c met een witte achtergrond en zwarte voorkant. Hier een heel artikel erover:) http://myjourneythroughstyle.blogspot.nl/2014/02/new-in-iphone-5c.html

      Delete
  12. Wat een mooie spulletjes! Ik ga dinsdag naar de Primark, en ben zeker van plan dat shirtje met bloemen te kopen - als ik hem vind, haha :)
    <3<3

    ReplyDelete
  13. Hele leuke dingen heb je! Dat jurkje is vind ik heel leuk en 'the fault in our stars' is altijd goed! :D

    ReplyDelete
  14. love the haul!
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  15. Súperleuke items allemaal, wauw! Ik wil ook heel graag nog zo'n top met bloemenprint, zoals die van de Primark die jij hebt. (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!