27 April 2014

H&M Shoplog April

Sorry dat ik zolang niet meer heb geschreven! Ik had toetsweek en stageweek. Maar daarover later meer in mijn Last Few Weeks. Voor vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Ik ben weer eens op online shoppingjacht gegaan bij H&M. En daar kan ik noot vandaan komen zonder iets nieuws gekocht te hebben. Maar dit keer was het wel flink wat nieuws... maar ik beloof ook echt dat ik het allemaal ga dragen!:)
 


Als eerste kocht ik dit superschattige jurkje met zwart witte ruitjes. Het is een perfect zomerjurkje, in één keer een leuke outfit zonder te veel gedoe. Maar nu draag ik hem ook al, zoals laatst naar mijn pianouitvoering. Toen droeg ik hem met een panty, overknee sokken, mijn spijkerjasje en blauwe docs. En beetje grungy dus. Dat vind ik zo leuk aan ruiten. Je kan het heel makkelijk chique maken, in combinatie met donkerblauw en een net jasje, maar ook heel simpel een beetje grunge-achtig door het met jeansstof en grove boots te dragen. Ik weet nu al dat ik dit jurkje veel ga dragen.



Als tweede kocht ik dit zwarte jurkje. Erg simpel, een echte basic. Mijn vriendinnen geloofde me ook niet toen ik zei dat ik zoiets nog niet had. Maar het is echt zo! Ik heb maar één zwarte jurk en die is lang aan de achterkant, dus dat gaat hem niet worden. Dit jurkje kan ik dragen naar feestjes of gewoon in de zomer. Het kan met alles worden gecombineerd. Ik vind hem erg mooi omdat 'ie dunne bandjes heeft en mooie kanten details boven de heup.



Ook kocht ik deze grijze crop-top. Dit draag ik niet naar school, alleen met een echt hoge skaterskit misschien. Maar in de zomer ga ik deze heel vaak dragen, met half high-waisted shorts of skirts.


Dit jurkje vind ik ook heel leuk, vooral om met mijn dr. martens te dragen. Dit is ook weer zo'n jukrje waar je alle kanten mee op kan. Ik draag hem het liefst op een beetje grungy manier, dus met mijn Dr. Martens en een ruiten blouse eroverheen.


Ik ben echt verliefd op dit rokje. Het is zo heerlijk vrolijk en zomer! Ik wordt helemaal blij als ik het aanheb. Ik droeg hem gelijk de dag nadat ik hem had gekocht naar de verjaardag van Sophie. Ik droeg hem toen met een knaloranje croptop, een zwart vestje, zwarte panty en zwarte Dr. Martens. Ik wilde al bijna dit rokje van American Apparel kopen, maar die kostte €30,-. Dus toen ik dit rokje zag, moest ik hem gewoon hebben! Eén minpuntje; hij si een beetje kort, waardoor hij ne t niet geschikt is om goed high-waisted te dragen. Bij de meeste van mijn croptops, zie je dus nog een stukje buik, wat ik nooit zo mooi vind. Dit rokje zullen jullie sowieso nog terugzien in een outfitpost binnenkort.
 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
 
Liefs,
 
Charlotte

 

10 comments:

  1. Leuk dat je er weer bent! Hele mooie, fijn te combineren items. Dat rokje is echt heeel erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Dat geruiten jurkje is echt leuk! Ik heb hetzelfde model maar dan met kleine madeliefjes. Dat rokje is ook super leuk!

    ReplyDelete
  3. Wauw dat laatste rokje is zo leuk!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke aankopen, dat rokje staat ook op mijn wishlist!

    ReplyDelete
  5. Hele leuke items! Dat eerste jurkje en het rokje vind ik heel erg leuk! Ik heb ook een crop top maar moet ook nog even kijken hoe ik dat ga combineren!

    ReplyDelete
  6. Het rokje is zo heerlijk zomers, Love it!

    Liefs

    xoxo

    ReplyDelete
  7. Van dat zonnebloemrokje ga ik het bijpassende topje kopen:)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!