20 April 2014

Last Few Weeks 20-04-'14

 
Met Noorjte D.
 .
Weer een Last Few Weeks voor jullie! Met o.a. mijn toetsweek, stageweek en een verjaardag! Kijken en lezen jullie mee? 

Samen lunchen tussen de toetsen door 
 
De afgelopen tijd heb ik het ietsje minder druk gehad. Ik had toetsweek ja, maar die viel gelukkig wel mee. Omdat de toetsen meestal erg laat begonnen, kon ik lekker uitslapen. En nee, ik ben niet zo'n persoon die heel vroeg gaat opstaan om nog even te kunnen leren. Mijn moeilijkste toetsen waren geschiedenis en wiskunde. Voor beide had ik heel hard geleerd maar in de resultaten zie je toch weer terug wat mij wel en niet ligt. Een 5,2 voor Wiskunde en een 8,2 voor Geschiedenis. Verder had ik nog Nederlands, Tekenen, Filosofie, Engels, Cambridge, Frans, Nederlands en Godsdienst, waarvoor ik nog niet al mijn cijfers terug heb. Mijn toetsweek viel mee omdat ik geen economietoets had en ook geen ANW (algemene natuur wetenschappen). Ook had ik al mijn moeilijke toetsen aan het begin van de week.
 
 
Avondje leuk doen met Birgit en Noortje // Met Noortje op de fiets, een foto vlak voordat ik bijna viel...
 
BBQen met familie en Pien // Met Piennie
 
Daarnaast begon mijn tenniscompetitie weer. Ik heb nu twee enkels gespeeld, en eentje verloren en één dubbel die ik heb gewonnen. Het gaat dus best goed:) Na mijn toetsweek had ik 's ochtends dus heel vroeg tennis. We speelden tegen onze eigen club en we wilden ons onderscheidden van het nadere team. Toen kwam ik op het geniale idee om allemaal felgekleurde, kniehoge sokken aan te doen en een gekleurd t-shirt. En het heeft geholpen want in totaal hebben we 4-2 gewonnen.
 
Competitietennis met matching sokken // v.l.n.r. Juul, Vera, Pien, Roos en moi.
 
 Met de twee blondines: Pien en Vera

's middags had ik de verjaardag van Sophie, wat echt supergezellig was. Ik ben er uiteindelijk van 4 tot half 11 geweest. Zondag had ik mijn pianouitvoeirng. Ik speelde Lady Bird van Tad Dameron. Het ging bijna perfect, op één kleine hapering na. Het klinkt altijd heel mooi op de uitvoering, omdat het in de kerk is.
 
Outfitselfie met Noorjte D.
 
B'day Soof, v.l.n.r. Ik, Nicky, Soofje, Annick, Noortje en Floor
 
te veel lekker eten...
 
Maandag begon mijn stage bij de 7Days. We moesten voor school een bedrijf kiezen waar we later misschien ook bij wilde werken. Ik koos de 7Days want ik wil later graag iets bij een tijdschrift/krant doen. De 7Days is daar een perfecte mix van. Het verteld het laatste nieuws, maar op een veel minder serieuze toon dan de echte 'volwassenen krant', de 7Days is dan ook een krant voor jongeren. Ook hebben ze onderdelen die meer bij een tijdschrift horen, zoals een deel over mode, games en boeken. Ik mocht diverse stukjes schrijven voor in de krant en voor op de site, ik mocht mee de band School Is Cool interviewen en gewoon een kijkje achter de schermen van de 7Days nemen.
 
 Stage bij 7Days!

En nu heb ik eindelijk vakantie! Twee weken nog wel. Vandaag was het eerste Paasdag en ik heb lekker een dagje thuis uitgeslapen, mijn kamer een beetje opgeruimd en geblogd. Het was heerlijk weer dus ik heb ook lekker in de tuin een beetje gelezen en spelletjes gespeeld. Morgen ga ik naar de lammetjesdag, overmorgen naar Amsterdam om te shoppen met Xanthe en Romy en de dag daarna een Disneymarathon met Noor, Kiki en Emma. 
 
Vrolijk Pasen!
 
 Flipje in bloempot..

Woody is relaxed...

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan? En hebben jullie ook al meivakantie?

Liefs,

Charlotte

Ps: Mijn beugel ging er ook uit! Klik Hier voor een uitgebreide post daarover. daar was ik natuurlijk al superblij mee.

8 comments:

  1. Wat klinkt dat allemaal leuk zeg! Super ook dat je een stage hebt kunnen vinden die goed bij je aansluit! En jullie tennissokken zijn leuk :D

    ReplyDelete
  2. Het klinkt echt heel leuk allemaal!
    En je katten zien er zo lief uit, haha.
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Die Stage is echt awesome! 7 days is echt een leuke krant:) Jij ook vrolijk Pasen!

    ReplyDelete
  4. leuke week! en oh die paastafel ziet er gezellig uit! vrolijk pasen nog!

    ReplyDelete
  5. Jij hebt echt altijd van die heerlijke foto's met je vriendinnen he haha, ziet er altijd heel gezellig uit (;
    Gave stage heb je trouwens! Hahh jouw kat in de bloempat, ziet er erg comfortabel uit (;

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat je stage mocht lopen bij 7 days! Ik heb vanaf vandaag ook meivakantie dus dat is wel even lekker! Mag ik vragen met welke camera je, je foto's maakt? Of maak je al je foto's met je mobiel?
    Liefs, Angela

    ReplyDelete
  7. Klinkt als een gezellige aantal weken! heel tof :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!