27 April 2014

Outfit: Kingsday 2014

Jacket Diesel // Top Primark // Skirt Vero Moda // Panty H&M // Boots Dr. Martens // Haarband ?
 
Sorry voor de slechte foto maar ik heb hem even snel door mijn broertje met mijn mobile laten maken. Maar het gaat om de outfit. Ik had een leuke koningsdag, 's ochtends in mijn eigen dorpje naar de vrijmarkt en 's middags nog ergens anders naar de vrijmarkt. 's Avonds ging ik naar een (redelijk) klein festival in de buurt, met een groep vriendinnen en Deze week ben ik op vakantie in Friesland:)
 
Hebben jullie een leuke koningsdag gehad?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
ps: Hey rokje dat ik aanheb, verkoop ik, in verschillende kleuren voor maar €3,50 per stuk. Voor meer informatie, stuur even een mailtje naar myjourneythroughstyle@live.nl
 
 
 








13 comments:

  1. Leuke outfit voor kingsday! Lekker kleurig, ik vind hem leuk! Fijne vakantie (:

    ReplyDelete
  2. Leuke feestelijke outfit! Op koningsdag was ik in Belgiƫ haha :)

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe outfit! Je zag er echt heel erg leuk uit! :)
    X

    ReplyDelete
  4. Awesome outfit!:) Ik heb een leuke Koningsdag gehad

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit had je aan op Koningsdag.
    Liefs, Tessa.

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit! Lekker kleurrijk :)
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    ReplyDelete
  7. Je outfit voor Koningsdag was zo leuk! Leuk gedaan met je rode top, oranje rokje en blauwe blouse :)

    ReplyDelete
  8. Cute outfit!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. wauw leuke outfit meid en leuke blog heb je liefs, x

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke outfit! Ik was die dag echt heel saai gekleed haha

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Lekker toepasselijk.

    ReplyDelete
  12. Leuk hoor. En we hebben er alweer zin in. Bedankt LOBKE voor je artikel. Voor dames genoeg outfits lijkt het wel. Wat ik niet snap is waarom er geen mooie artikelen zijn voor mannen/jongens.

    Er bestaat echt wel iets mooiers dan een UNOX shirtje. https://shirtsofholland.com/koningsdag-kleding – zo kan het dus ook!

    Sjieke Koningsdag kleding …. Leuk om hier eens wat over te schrijven.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!