12 April 2014

Outfit: Round Glasses & Checkered Blouse


 
Het is lekker weer! Dus kan ik mijn zomerjasje weer aan! Ook kreeg ik deze blouse van mijn broetje omdat hij hem niet meer past. Als ik heb opknoop en met high-waisted jeans draag ziet 'ie er superleuk uit! Kijken jullie mee naar meer outfitfoto's?



 
 
Blouse Ralph Lauren // Jeans H&M // Coat Zara // Boots dr. Martnes // Glasses Ebay // Kraagjesding Bijou Brigitte // Armband Mini In The Box
 



 
Laat me weten wat jullie van mijn outfit vonden:)
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

14 comments:

  1. Leuke outfit, die collarchain heb ik ook :)

    ReplyDelete
  2. Wauw wat creatief. Een blouse dragen van je broertje, dat is zo leuk. Hij staat je heel mooi :) Leuke outfit meid.

    ReplyDelete
  3. Leuk die geruite blouse!! Staat je erg goed! x

    ReplyDelete
  4. Toffe en een wat vintage outfit! Heel leuk :)

    ReplyDelete
  5. leuke outfit, staat je goed xx

    ReplyDelete
  6. Hele leuke outfit! Ik vind zulke blousjes altijd heel leuk en grappig dat hij van je broertje is geweest(:

    ReplyDelete
  7. Leuk gecombineerd. Vind vooral je blouse erg tof!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  8. Hele gave outfit, die blouse is erg mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  9. Toffe outfit! Alles zit je ook perfect.

    ReplyDelete
  10. Leuke outfit! Mooie jas ook :)

    ReplyDelete
  11. Ik vind je broek echt heel erg tof! En wat een leuke blog heb je! Ik ga je volgen op bloglovin <3

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit! Vandaag hou ik een link party op mijn blog waarbij je je artikelen mag spammen, doe je mee?

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!