4 April 2014

Primark Shoplog April 2014

 
Een tijdje terug ben ik weer eens naar de Primark gegaan, in Hoofddorp. Er was niet zoveel leuks als ik had verwacht, maar ik heb toch een paar superleuke items weten te bemachtigen! Met lekker veel kleur want ik koop de laatste tijd veel te veel sombere kleding, naar mijn eigen mening. Sorry dat de prijzen er niet meer bijstaan, ik ben het bonnetje kwijt. Het was in ieder geval niet duur, zoals altijd bij de Primark Kijken jullie mee wat ik allemaal kocht?


Het eerste item staat op bovenstaande foto: een T-Shirt met Looney Tunes print. Dit shirt vind ik echt heel erg leuk. Ik weet dat veel mensen dit soort kleurrijke, wilde print verschrikkelijk vinden maar ik hou hier echt van. Je moet het natuurlijk wel goed combineren. Het heeft ook een leuk model, net een beetje kort en met middellange mouwen. Het is een beetje het model van een baseballshirt. Ik draag dit shirt nu met een high-waisted spijkerbroek of mijn grijze skaterskirt.
 
 
Dit crop top hemdje, in knal oranje. Dit hemdje vind ik erg mooi, vooral doordat het een soort A-Lijn heeft en dunne bandjes. Oranje staat vooral mooi als je bruin bent, dus erg geschikt voor de zomer. Ik ga dit rokje dragen met high-waisted shorts en allerlei vrolijke rokjes met print.
 
 
Dit streepjesshortje van sweatstof. Dit ga ik niet dragen bij sport want daar is hij een beetje te kort voor. Ik denk wel dat ik deze heel veel ga dragen op vakantie. Bijvoorbeeld over mijn bikini en dan met een wijd hemdje erop. Ik vind ik shortje heel leuk door de streepje. Ik hou echt heel erg van streepjes.
 
 
Dit is een heel simpel grijs shortje van sweatstof. Deze is wat langer dan die met de streepjes. Deze draag ik naar volleybal. Niet heel interessant dus maar wel gewoon handig:)
 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Woody verstoorde mijn fotografiekunsten...
 

16 comments:

  1. Leuke aankoopjes! En die kleur van het hemdje is echt onwijs gaaf! Lekker vrolijk :D

    xo Liesbeth

    ReplyDelete
  2. leuke blog en koopjes heb je gedaan liefs, x

    ReplyDelete
  3. het looney tunes shirt is erg leuk xx

    ReplyDelete
  4. Leuke aankopen, die crop tops zijn zo leuk!

    ReplyDelete
  5. Dat looney tunes shirt is leuk!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke aankopen!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Dat Looney Toones shirt vind ik zooo tof!

    ReplyDelete
  8. Dat shirtje is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  9. Leuke aankoopjes, dat oranje shirtje staat vast echt heel mooi in de zomer! Leuke blog heb je ook, ik volg je nu!

    ReplyDelete
  10. That first cartoon t-shirt looks super cute. :) Great pieces!

    ReplyDelete
  11. wat een leuke aankopen heb je gedaan! Vooral het oranje/rood achting shirtje is gaaf! x

    ReplyDelete
  12. Haha, super grappig dat Looney Tunes shirtje! Hele leuke aankopen. :)

    ReplyDelete
  13. Prachtige items heb je gekocht!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!