8 April 2014

What's In my Closet? #3 Rings

Sorry dat dat handje zo stoffig is:)
 
Wow, laaanggg geleden dat ik een 'What's In My Closet?' heb gedaan, meer dan een jaar zelfs! Maar hier is er eindelijk weer eentje. Dit is niet echt een kledingstuk maar meer accesoires: mijn ringen. Dit zijn niet alle ringen, want ze liggen altijd overal door het huis omdat ik ze elke dag wel draag, maar dit is wel een groot deel van mijn collectie.


Primark // ?
Deze twee mega ringen die ik echt bijna nooit draag. Vooral de rechter niet. De linker draag ik heel soms, als ik bijvoorbeeld een hele simpele outfit aan heb. Dan leukt deze ring het allemaal een beetje op.

? // ?
Van beide ringen heb ik geen idee meer waar ze vandaan komen. Het ringetje met roosje heb ik al van kleins af aan. daarom past hij nu alleen nog maar op mijn pink, wat ik eigenlijk wel schattig vind. De rechter-ring vind ik echt heel lelijk, maar ach;)

River Island
Deze ringen heb ik in Londen gekocht bij de River Island. Het was een setje van drie, met ook nog een bronzen kleur. Die kon ik helaas niet vinden voor de foto, maar die is er dus wel. Deze ringen draag ik of hoof op mijn vinger (waar ze voor bedoeld zijn), of als pinkring, want dat vindt ik wel leuk staan.

Primark 
Deze ring droeg ik heel vaak maar ik vind hem nu een beetje te groot en te saai. Hij is houd, maar op de foto lijkt 'ie een beetje zilverachtig.
 
Vintage
Deze ring vind ik erg mooi maar hij is helaas een beetje groot voor mij. Ik heb hele lange dunne vingers (pianovingers), dus het is erg lastig op goed ringen te vinden die niet te groot zijn. Deze draag ik maar heel soms. Als ik hem draag, draag ik hem om mijn middelvinger want daar blijft 'ie nog redelijk zitten.

River Island
deze ringen zijn mijn favoriet. Ze kwamen in een setje van zes met nog een zwarte ring zonder pijltje, een gouden fingertop ring met pijltje en een bronzen fingertop ring met pijltje. Die heb ik ook nog ergens maar ik kon ze niet vinden voor de foto. Deze ringen zijn mijn favoriet omdat ze allemaal bij elkaar passen en ik dus goed kan mixen matchen met ze.


Mijn 'rings of the day', hahaa:) Ik combineer liever geen verschillende kleuren ringen, dus vandaag droeg ik deze zilveren ringen.
 
Handje: Flying Tiger
 
Dit handje is erg handig en chique. Ik kan er al mijn ringen op kwijt. Het enige nadeel is dat het erg veel haren en stof aantrekt en hij op de plek staat waar mijn kat altijd zit..
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Wat voor 'What's In My Closet?' willen jullie volgende keer graag zien? Schoenen, bloesjes, rokjes, jurkjes: laat het me weten!
 
Liefs,
 

9 comments:

  1. De ringen van River Island zijn mooi subtiel, daar hou ik wel van! (:

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie ringen heb je! De river island ringen met de pijltjes zijn erg tof.

    ReplyDelete
  3. Die linker op de eerste foto vind ik heel mooi! Moet je vaker dragen, haha :)

    ReplyDelete
  4. Wauw echt mooie ringen. Ik heb er maar één en die draag ik altijd.

    ReplyDelete
  5. Mooie ringen vooral die van de River Island!

    ReplyDelete
  6. Mooie, diverse ringen collectie heb je! Like it!

    ReplyDelete
  7. Wat leuk om je ringen te zien! Ik heb er helaas zo weinig :(

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!