31 May 2014

Bloggermeeting #3

 
 v.l.n.r. Ik, Leonie, Sara, Rosina, Deborah, Naomi, Jill & Britt
 
Donderdag had ik alweer mijn derde bloggermeeting en het was weer super. Ik had de meeting samen met Jill en Tessa georganiseerd maar helaas kon Tess niet komen. De rest kon allemaal wel en met een groep van negen meiden spraken we om 1 uur af bij de Primark in Rotterdam.
 
Ik reisde via Utrecht, waar ik Rosina, Deborah, Sara en Leonie al tegenkwam. Samen reisden we verder naar Rotterdam. In Rotterdam ontmoetten we Jill, Britt, Naomi en Rhoda. We waren compleet:) We gingen met z'n allen lunchen bij de La Place en daarna shoppen bij de Primark. Helaas moesten de eersten al weer weg rond 4 uur, dus we hadden niet heel veel tijd om nog lekker te kletsen. Daarom spreken we snel nog een keertje af. Het was heel erg gezellig en echt een leuke groep meiden. Allemaal erg creatief en natuurlijk gevoel voor mode, neem daarom zeker een kijkje op al hun blogs, de link staan onderaan deze post.

Lunchen bij de La Place
 
 Met Naomi
 
Foto zonder Jill en Britt, want die waren al weg, maar met Rhoda!
 
Selfieee
 
Mijn shoplog en outfitpost van de meeting komen binnenkort online! En ik raad jullie allemaal aan een keer een meeting te organiseren en nodig mij dan ook gelijk even uit;)
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Neem een kijkje op de blogs van deze leuke meiden:
Leonie // Sara // Rosina // Deborah // Naomi // Jill // Britt // Rhoda  //Tessa 
 
 

17 comments:

  1. Wat leuk, zo'n bloggermeeting, leuke foto's!

    ReplyDelete
  2. Oh wat sta ik mooi op de foto's bij la place haha! Het was weer onwijs gezellig :)

    ReplyDelete
  3. Haha die één na laatste foto had ik nog niet eens gezien! Het was leuuuk! :)

    ReplyDelete
  4. Aaah wat leuk! Echt heel gezellig!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  5. Het was echt super gezellig! Ik heb nu al zin in de volgende keer :D

    ReplyDelete
  6. Super leuk, de volgende keer mogen jullie mij ook uitnodigen hihi!

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  7. Het ziet er echt gezellig uit! Mooi stel meiden zo bij elkaar!

    ReplyDelete
  8. Jaaa het was zo gezellig, we moeten snel weer een keer iets gaan doen! :)

    ReplyDelete
  9. Het was zo gezellig! Kan niet wachten tot de volgende meeting.

    ReplyDelete
  10. Super gezellig! Bloggersmeetingen zijn altijd leuk!

    ReplyDelete
  11. Wat leuk zeg! Lijkt mij ook gezellig! :)

    ReplyDelete
  12. Ziet er heel gezellig uit :)! Hele veel skaterrokjes zie ik hihi, dat doet me goed :P!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  13. Wauw, ziet er super gezellig uit <3

    ReplyDelete
  14. Ziet er super gezellig uit zeg!

    ReplyDelete
  15. Leuke foto's! Klink als een leuke meeting, ik was ook uitgenodigd volgens mij maar ik moest helaas werken die dag. Nu bedenk ik me ineens dat ik helemaal niet had gereageerd op jullie e-mailtje. I'm sorry! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!