11 May 2014

Mini Outfit: Think Pink

Blouse Primark // Sweater Primark // Collar Chain Bijou Brigitte // Moisturising Lipstick 10 HEMA // Baby Lips Pink Punch Maybelline
 
Vandaag heb ik een soort van mini outfit van jullie. De rest was het ook niet echt waard: een gescheurde spijkerbroek, pluizig haar en wallen onder m'n ogen. Maar dat terzijde: ik heb een heel leuk maar ook vermoeiend (vandaar de wallen) weekend gehad. Vrijdag avond was er een feest in ons dorp met Slam FM dj's. Ik ging er met 6 vriendinnen heen, die daarna allemaal bleven slapen. De volgende ochtend moest ik vroeg op want ik had tenniscompetitie. Helaas was het steeds droog-regen-droog-regen waardoor de we steeds op-af-op-af de baan moesten. Uiteindelijk heb ik tot 1 uur op de club gezeten en geen wedstrijd gespeeld. Maar het was wel gezellig hoor;) Vandaag heb ik een taart langsgebracht bij eeen vriendin die jarig was en verder een beetje mijn kamer opgeruimd, geblogd en gelezen. Ik lees de laatste tijd trouwens steeds meer. Ik ga nu beginnen in Malala.
 
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

10 comments:

  1. Aah wat een mooi detail! ik vind kraagjes en truien altijd leuk samen :)

    ReplyDelete
  2. zo'n collar chain maakt echt een outfit af :)
    Leuke foto!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto! Die collar chain is tof!

    ReplyDelete
  4. Ik vind deze foto echt heel tof! Dat kraagje met dat kettinkje is zo lief :)

    ReplyDelete
  5. Hele mooi foto! Net alsof die van weheartit is (; Heel leuk!

    ReplyDelete
  6. Ah dit is echt heel mooi! :)

    ReplyDelete
  7. Heel erg mooie foto!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  8. Die fluffy trui ziet er zo fijn uit! :)))

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!