17 May 2014

My Drawings #12

Jongetje op de bank met IPad - Waterverf

Ik heb eindelijk weer eens een 'My Drawings' voor jullie. Deze keer een aantal tekeningen die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Kijken jullie mee?


Groene jurk - Waterverf en glitter


Meisje met paars haar - Stift

Crop tops & skater skirts - stift

Plateauzolen en overknees - Fineliner en stift
 
Wat vinden jullie van mijn tekeningen? Zal ik weer wat vaker tekeningen gaan plaatsen?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Ps: Ik heb nu ein-de-lijk social media buttons in de sidebar van mijn blog. Wat vinden jullie ervan?

7 comments:

  1. Wat een leuke tekeningen, ik vind die twee laatsten erg tof!

    ReplyDelete
  2. Echt mooi gedaan Charlotte!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk om te zien! Die eerste en laatste vind ik ook heel erg tof! Vaker doen :)

    ReplyDelete
  4. ik vind de eerste tekening erg leuk ♥

    ReplyDelete
  5. Ja, superleuk! Vooral de laatste :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!