2 May 2014

Outfit: Fryslân and Bows

 
Ik heb weer een nieuwe outfit voor jullie! Ik doe de laatste tijd steeds vaker outfitposts. Zelf vind ik dit heel leuk om te doen, maar laat me weten wat jullie vinden!
 
 


 // Top Forever 21 // Skirt H&M // Sandals H&M // Necklace MKM Design //
 
Voor de oplettende lezer: Ja ik heb een shirtje van de Forever 21 aan! Ik ben laatst naar Amsterdam geweest met vriendinnen en heb flink geshopt, waaronder dit superschattige topje. Verwacht dus nog een grote shoplog binnenkort.
 
Ik ben ook helemaal weg van deze sandalen/wedges van de H&M. Ik kocht ze online dus ik had geen idee of ze lekker zouden lopen. Ik kan totaal niet op hakken lopen, maar dit gaat super. Ze zijn namelijk zo goed als plat om op te lopen:) Maar ze hebben een flinke plateauzool waardoor je toch de lengte krijgt van op hakken lopen. Perfect voor mij dus.
 
Deze foto's zijn in Friesland gemaakt, waar ik deze week op vakantie was. Het weer was heel wisselend. Maar de dag dat ik deze foto's maakte, was het heerlijk weer! Dinsdag begint mijn school weer, helaas. maar ik heb een superleuke vakantie gehad (ik had twee weken).
 
Wat hebben jullie in je vakantie gedaan?
 
Liefs,
 
Charlotte

18 comments:

  1. Leuke outfit, ik ben benieuwd naar je shoplog!

    ReplyDelete
  2. Oh, mooie outfit, ik vind je outfits super leuk! En ben ook heel benieuwd naar de shoplog...

    ReplyDelete
  3. Ik vind deze outfit zo tof! Het staat je ook heel erg leuk!

    xxx

    ReplyDelete
  4. Die top is echt 'Forever 21' styl haha! Ik heb de winkel dinsdag bezocht, en natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis ondanks de drukte! Ik vind je top leuk met de skaterskirt, outfit posten zijn altijd leuk om te zien Charlotte:)

    ReplyDelete
  5. Outfit posts zijn super leuk! Dat topje is echt wauw :) Ben benieuwd naar de shoplog!

    ReplyDelete
  6. Awh die details van je top, heel mooi! XO

    ReplyDelete
  7. Dat topje is zó leuk! <3

    ReplyDelete
  8. Deze outfit is zo leuk!! Erg mooie top met die achterkant.

    Liefs x
    http://www.blogbymerdjelin.nl

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!