5 May 2014

Spring Shoplog: Forever 21, H&M, Bershka & Vintage

 
Ik heb weer een shoplog voor jullie. Ik ging laatst met twee vriendinnen naar Amsterdam en ik heb echt flink geshopt, o.a.a bij de nieuwe Forever 21! Het zijn allemaal lente/zomer items want ik had echt zin om een beetje lente in mijn kast te brengen. Dat deed ik door het kopen van vrolijke kleurtjes en printjes. Kijk je mee wat ik kocht?
 
 

Top €6,75 Forever 21
Dit topje zagen jullie al voorbij komen in mijn laatste outfitpost (klik hier). Ik wilde deze eerst in het zwart kopen maar die was helaas niet meer in mijn maat. Achteraf ben ik blij dat dat zo was, want ik vind deze eigenlijk veel leuker. Het is echt een prachtige kleur koningsblauw. De strikjes op de achterkant vind ik heel schattig en maken de top wat mij betreft ook erg chique.
 

Skirt €5,75 Forever 21
Ik vind skaterskirts helemaal super. Ik heb er zelf echter maar eentje, een grijze van de H&M die ik heel vaak draag. Ik vond het dus tijd dat ik nog een skaterksirt kocht. Ik was van plan een beetje een basic te kopen, zwart of wit ofzo, en toen zag ik deze superleuke hangen bij de Forever 21. Ik weet dat deze een stuk lastiger te combineren is, maar ik vind hem gewoon super.
 
Bralet €6,90 Forever 21
Dit topje/bralet vond ik echt zo'n Brandy Melville achtig iets. Don't Worry, ik raag dit niet als top hoor! Ik draag deze onder van die shirtjes met hele lage armsgaten, een open rug of iets dergelijks. Ik vond hem gewoon erg schattig met die bloemetjes en het zwart-wit past overal bij.
 
 


Dress €15,75 Forever 21
Ik ben zo blij met dit jurkje! Het is gewoon echt te cute. De kleur is al een enorm pluspunt voor mij want ik ben een enorme fan van geel (mijn hele kamer is geel...). Daar komt nog bij dat het model echt heel leuk is, met een strak bovenstukje en dan een wijd rokje én de achterkant maakt het helemaal af. Er zit een soort van open stuk met touwtjes op je rug als je hem aan hebt. Ik ben hier echt helemaal weg van.
 

Dress €19,95 Bershka
Ik wilde al een tijdje een maxidress, het liefst met strepen. dus toen ik deze zag hangen moest ik hem even passen. Ik twijfelde nog even maar ik kocht hem uiteindelijk toch. En ik ben heel blij dat ik dat heb gedaan. Hij heeft een heel mooi A-lijn mobiel, is van een heerlijk stofje en heeft ook nog een mooie lage rug.
 
Sunglasses €7,- H&M
Ik zag deze zonnebril op een paspop in de H&M en wist gelijk dat ik hem wilde. En ik was net op tijd want er was er nog maar één. Ik heb al een ronde zonnebril maar die is een stuk kleiner. Dit sie cht zo'n grote 'fashionbril'.
 
Sunglasses €0,50 Vintage
Deze kocht ik op Koningsdag! Het zijn nep Ray Bans en ze zijn zo oud dat ze de zon niet echt meer goed uit mijn ogen houden, maar ach. Dat is niet het belangrijskte aan een zonnerbil toch;) Ik vind ze helemaal super, en nog beter is de prijs die ik er voor betaalde. Nog niet eens €1!

Ik ben heel blij met al mijn aankopen. Laat me weten wat jullie ervan vinden.

Liefs,

Charlotte

24 comments:

  1. Leuke aankopen, ik heb van de week ook veel geshopt. Bekijk mijn blog voor het shoplog x

    ReplyDelete
  2. Leuke shoplog! Het ziet er meteen zomers uit met alle mooie kleurtjes!

    ReplyDelete
  3. Super leuke aankopen! Love the sunglasses!

    ReplyDelete
  4. Hele leuke aankoopjes! Vooral de zonnebrillen vind ik leuk!

    ReplyDelete
  5. Leuke aankopen heb je gedaan! Het zijn ook vooral leuke zomerse kleurtjes!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  6. Leuk, lekker veel kleurtjes :) Ik ben benieuwd naar alle outfitposts!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie aankopen, die jurken zijn zo leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Leuk! Vooral die eerste croptop met die leuke achterkant!

    ReplyDelete
  9. Hele leuke aankopen! Die eerste top is echt heel mooi :)
    xxSophie

    ReplyDelete
  10. Wauw echt hele leuke dingen heb je gekocht :)
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  11. Wat heb je toffe dingetjes gekocht! Je hebt zo'n leuke stijl! :D

    ReplyDelete
  12. Leuk dat je ook bij Forever21 bent geweest! Dat gele jurkje is zo leuk en zomers. Je zonnebrillies vind ik ook heel cute :)

    ReplyDelete
  13. Mooie aankopen! Ik vind vooral de maxi dress erg mooi, die lage rug maakt het echt af!
    Liefs

    ReplyDelete
  14. Hele leuke aankopen. Vooral de maxijurk is echt adorable. Liefs!
    http://imkcool.wordpress.com
    PS: Ik volg je via bloglovin nu!

    ReplyDelete
  15. Oh, wat een super leuke aankoopjes, die eerste cropped top met strikjes is zo lief!

    ReplyDelete
  16. Dat topje en de bralet vind ik zó leuk!

    ReplyDelete
  17. Wat een ontzettend leuke spullen heb je gekocht, ik kan niet wachten op de outfitposts die je (hopelijk) gaat maken!

    ReplyDelete
  18. Super leuke dingetjes! Ik ben benieuwd hoe dat gele jurkje staat, ziet er heel leuk uit! De items van Forever21 vind ik ook heel gaaf (:

    ReplyDelete
  19. Aah, dat bovenste topje is super leuk :)! Je hebt echt een beetje mijn smaak hihi!

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete
  20. de blauwe top van forever21 is erg mooi ♥

    ReplyDelete
  21. Wat een mooie aankopen! Ik shop ook graag bij F21. ;-)

    ReplyDelete
  22. Wat een leuke dingetjes! Vooral die bloemetjesbralet en zonnebrillen vind ik heel tof. :)

    ReplyDelete
  23. Aah, wat een superleuke items heb je gekocht! Vooral die crop tops vind ik heel mooi!

    xx Sonja

    ReplyDelete
  24. Ahh je hebt zulke leuke items gekocht! Nu wil ik ook winkelen, haha! x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!