26 May 2014

Two Times A Statement - Born Pretty


 
Ik heb twee prachtige kettingen gekregen van de Born Pretty om voor jullie te reviewen. Born Pretty heeft een divers sieraden, mode, make-up en nailart aanbod. Alles voor ontzettend betaalbare prijzen, goede kwaliteit en snelle bezorging. Ik koos een hele chique en een leuke, beetje meer edgy ketting. Kijken jullie mee naar welke kettingen ik koos?


 
Als eerste koos ik deze chique en opvallende statement ketting. Deze ketting is gemaakt van gouden ringetjes met dik lint in verschillende paarse tinten erdoorheen geregen. De kleurovergang van licht naar donker is wat deze ketting extra speciaal maakt. Hij oogt erg zwaar maar is eigenlijk erg licht om te dragen. Hier kan je de ketting kopen
 
Maar hoe draag je zo'n opvallende ketting als deze? Deze ketting staat prachtig op alle paars/bordeaux-achtige kleding. Ook zwart wit en grijs staan zullen hier mooi bij staan. Ik zal deze ketting waarschijnlijk vooral gaan dragen naar ene beetje chique aangelegenheid, bijvoorbeeld als ik uiteten ga. Dan draag ik hem op een simpel jurkje of topje. Maar alles kan je op verschillende manieren dragen, zo ook deze ketting. Voor naar school ga ik deze ketting dragen op een T-shirt met een mooie skinny jeans. Om het nog een wat nonchalanter effect te geven doe ik nog een spijkerjasje of een los vestje aan. Een simpele outfit dus, waarbij de ketting het middelpunt is.


 
Deze ketting koos ik omdat ik de driehoekjes erg leuk vond. Hij is wel iets meer neon roze dan ik hem had verwacht, maar ik ben er alsnog erg blij mee. Wat ik een groot pluspunt aan deze ketting vind, is dat de ketting zelf erg dun is, waardoor de aandacht goed naar de driehoekjes gaat. Hier kan je de ketting kopen
 
hoe draag je deze ketting? Deze ketting pept gelijk een hele outfit op door de aparte vorm en felle kleur. Ik vind het niet echt wat voor een chique gelegenheid, maar meer voor een feestje of gewoon naar school. De neonkleur combineert het beste met een andere neonkleur. Groen, geel, blauw, zolang het maar fel is. Ik heb zelf een heel leuk neon roze met oranje blouseje, dat ik dan tot bovenaan de hals dichtknoop en dan met deze ketting erover ziet het er super uit. Maar de ketting is ook erg mooi op een simpel zwart, wit of grijs topje, zoals op de foto.
 
Ik heb ook nog wat leuks voor jullie: een 10% off kortingscoupon van Born Pretty! Gebruik daarvoor de kortingscode DRB10
 
 
Welke ketting is jullie favoriet?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

8 comments:

  1. Wauw, allebei erg leuke kettingen. Die eerste vind ik je echt heel mooi staan, en die 2e kun je leuk combineren in de zomer! :)

    ReplyDelete
  2. Heel erg mooie kettingen! Leuke webshop, die kende ik nog niet! Ik vind ze allebei heel mooi (:

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke kettingen heb je uitgezocht en leuke foto's! Mijn spulletjes zijn ook onderweg, ben benieuwd!

    ReplyDelete
  4. Toffe kettingen, ik vind die met de roze driehoekjes het leukst! :)

    ReplyDelete
  5. Wauw allebij je kettingen zijn supermooi! Die tweede is mijn favoriet :D

    ReplyDelete
  6. Die eerste ketting is mooi!

    ReplyDelete
  7. erg mooie foto's! Ik vind de tweede ketting het leukst :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!