5 June 2014

Outfit: De Bloggermeeting

Zoals beloofd mijn outfit van de bloggermeeting. Als je mijn artikel hierover nog niet hebt gelezen, klik dan hier.
 
 
 
 
// Top H&M // Jacket Diesel // Skirt Forever 21 // Panty Hema // Boots Dr. Martens // Laces Dr. Martens // Bag Vintage //
 
Pfft, altijd een drama: wat doe je aan op zo'n regenachtige en niet erg warme dag als je er toch leuk uit vil zien? Ik ging voor een warme outfit, met dikke panty en spijkerjack, maar toch vrolijk en zomers door mijn roze rokje. Ik ben echt verliefd op mijn linten, die mijn moeder voor me heeft gekocht in een Dr. Martens store in Londen. Dit tasje is ook te cute en lekker makkelijk mee te nemen.
 
Dan nog even iets anders: zaterdag ga ik met school 24 uur naar Parijs! Ik heb er ontzettend veel zin in want ik ben namelijk nog nooit in Parijs geweest. Hebben jullie nog tips voor waar ik zeker heen moet?
 
Alle foto's zijn genomen door Rhoda, dus bedankt daarvoor!
 
Liefs,
 
Charlotte

4 comments:

  1. Je zag er heel leuk uit! En leuk dat je naar parijs gaat, veel te kort om alles te zien maar wel leuk! Vintage winkeltjes in kleine straatjes en op het dak van lafayette is leuk!

    ReplyDelete
  2. Je outfit is zo leuk! En voor Parijs, ik zou zeker naar Le Marais gaan (volgens mij is het halte Saint Paul met de metro), veel boetiekjes/vintages winkeltjes en gezellige cafeetjes. :)

    ReplyDelete
  3. Je zag er echt leuk uit! dat tasje is zo schattig!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  4. Wat een geweldige outfit! En die linten in je dr martens is zo tof. Vrolijke foto's! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!