25 June 2014

Outfit: Kimono in Paris

 
Ik heb al veel te lang niet meer geblogd, dus hier een korte outfitpost van Parijs! Ik zit nu in mijn laatste toetsweek en vrijdag ben ik klaar. Dan heb ik dus eindelijk wat meer tijd om te bloggen en blogs te lezen. Maar nu eerst: Mijn outfit!
 

 
Top H&M // Shorts Monki // Kimono Primark // Sneakers Converse // Backpack Venezia // Necklace Vintage // Sunglasses H&M 
 
What to wear when in Paris? Ik wilde sowieso comfortabele schoenen dus koos ik gelijk mijn All Stars. Ik wilde graag mijn high waisted shorts en crop top aan, die zitten allebei super. Omdat ik het een beetje te bloot en te saai vond droeg ik er een kimono overheen. Deze is iets langer dan de meeste maar dat vind ik juist wel leuk: het maak hem erg chique.  
 
als accessoires koos ik mijn mini rugzakje die in in Venetië had gekocht: klein en dus erg handig en vooral schattig. Mijn grote ronde zonnebil van de H&M en het Vintage kettinkje met een Budha hanger eraan maken wat mij betreft de outfit af. Eén minpuntje: ik heb een erg witte buik op al deze foto's hahaa:) Maarja als je je buik nooit blootstelt aan de zon, wordt hij ook nooit bruin en kan je dus nooit crop tops dragen!
 
Ik ga nu weer verder met leren. Voor iedereen die net als ik nog op school zit: Heel veel succes met de laatste loodjes: You can do it!
 
Liefs,
 
Charlotte










7 comments:

  1. Wat een leuke outfit en foto's! De combinatie is echt heel zomers, en Parijs als achtergrond is ook helemaal leuk natuurlijk :p

    ReplyDelete
  2. Super leuke foto's! Parijs is echt leuk. Super gaaf bij de eiffeltoren. En je rugzakje vind ik super leuk <3

    ReplyDelete
  3. Je ziet er zo hip uit! Ik ben verliefd op je bril!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit, en die eerste foto is zo Parijs haha. Succes met je laatste toetsen! :)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit en foto's!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!