8 June 2014

Shoplog Primark Mei '14

 
Laatst was ik eindelijk weer eens bij de Primark, en wel een hele groep leuke bloggers. Ik heb geprobeerd me een beetje in te houden en alleen basics en dingen die echt vaak zou gaan dragen te kopen. Ik vind dat dat me aardig is gelukt. Ik verliet de winkel met vijf items.
 
Als eerste dit soort-van-kimono-ding. Ik wilde al een tijdje een kimono en deze net iets langer dan de meeste, wat hem extra chique maakt. Hij is wit met een blauw paisleyprintje en staat heel leuk op shorts of op een rokje.
 
 
 
Ook kocht ik een crèmekleurig vest. Het is erg grof gebreid en een beetje een Brandy Melville look-a-like. Het leukste vind ik de mouwen, die zijn driekwart en erg wijd, wat het en beetje een hippie gevoel geeft. Eén nadeel, op school bleef ik er al drie keer mee aan een trapleuning hangen:) Dit vest staat echt super of alles en is perfect voor zomeravonden, als het net wat kouder wordt.
 
 Dit blauwe shirtje is een echte basic en ik kocht hem vooral omdat het een supervrolijke kleur is en hij maar €3 kostte. Ik heb heel weinig shirts met lange mouwen en ook weinig effen shirts. Eigenlijk heb ik gewoon te weinig basics, dus dit shirt is een goede aankoop.
 
 
Ook kocht ik dit veel te schattige haarbandje met zonnebloemetjes die ik om een knotje of om mijn pols draag. Ik heb de laatste tijd echt iets met zonnebloemen, ik heb al een legging, een rokje, een jurkje en nu dus ook nog een haarbandje met zonnebloemen. Hahaa, maar zonnebloemen zijn gewoon te leuk.
 

Als laatste kocht ik deze geweldige hakken. Alles is hier perfect aan: de mooie blauwe kleur, het feit dat ze hoog zijn maar je eigenlijk bijna plat staat en het stofje waardoor ze erg luxe lijken. hier ben ik dus superblij mee.
 
In totaal was ik €46 kwijt voor al deze items, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
 
Liefs,
 
Charlotte

 

10 comments:

  1. De primark is zo leuk, gave dingen heb je geshopt! Het beige kleurige vest is zo schattig!

    ReplyDelete
  2. Die kimono. <3333 Super tof, hij staat je leuk!

    ReplyDelete
  3. je hebt erg leuke spulletjes gekocht ♥

    ReplyDelete
  4. Die bloemen zijn zo lief! en je hakken zijn echt geweldig!
    liefs, Tessa

    ReplyDelete
  5. Leuke items heb je gekocht!! x

    ReplyDelete
  6. Dat kimonoding is zo tof! (en je bloemenhaarbandje vind ik trouwens ook super leuk)

    ReplyDelete
  7. Die kimono is echt zoo leuk! Kisses

    ReplyDelete
  8. Ik ben weg van je kimono en je haarbandje, heel erg leuk!
    x

    ReplyDelete
  9. Dat gebreide vest is echt heel erg leuk! I likeee it!

    ReplyDelete
  10. Je kimono is zo mooi! En wat een leuk elastiek!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!