28 June 2014

Summer Shoplog: Bershka, H&M & Vintage

 
Ik heb weer een hele grote shoplog voor jullie! dit keer kocht (en kreeg) ik allemaal zomerse spullen van de Bershka, H&M en tweedehands. Kijken jullie mee?
 

 
Dress - Bershka
 
Dit supercute, strapless jurkje is lichtblauw met madeliefjes. Op de rug zit nog een soort 'cut out' wat hem extra speciaal maakt.
 
Peplum top - Vintage Karen Miller
 
Mijn eerste peplum top. Ik had geen idee of het me zou staan. Toen ik het paste stond het super en ik ben hier echt heel blij mee. Het printje met een soort oil painting bloemen maakt het heel chique en zomers.
 
A-Line Dress - Vintage
 
Dit jurkje heb ik eigenlijk niet gekocht maar van mij moeder gekregen. Zij droeg het nooit en dus kreeg ik hem. Het is een A-Lijn jurkje met aan de bovenkant een t-shirt en aan de onderkant een rok met allemaal verschillende bloemetjes. Ik vind het erg leuk dat er niet echt een taille in zit want dat maakt het lekker nonchalant.
 
Dress - Vintage
 
Een perfect jurkje voor op vakantie. Om even snel over je bikini te gooien. Deze kreeg ik ook van mijn moeder.
 
Pants - H&M
 
Ik wilde al heel lang zo'n soort van 'baggy' broek van een lekker dun stofje. Deze is van de H&M en ik ben er heel blij mee. Hij zit echt heerlijk en ik wil hem bijna niet meer uitdoen;)
 
Neon cropped top - H&M
 
Dit topje is neongeel. Maar dan ook echt pijn-aan-je-ogen neon. Dat zie je niet echt op deze foto maar geloof me maar. Echt super zomers en vooral erg leuk als je bruin bent: door neon lijk je extra bruin.
 
Cropped tops - Bershka
 
Deze twee cropped tops kocht ik bij de bershka. Ze zijn beide heerlijk zomer en ik ga ze sowieso heel vaak dragen deze vakantie.
 
Wat vinden jullie van mijn aankopen?
 
Liefs,
 
Charlotte

14 comments:

  1. Je blog is super cool! Ik ben echt een fan van crop tops! En dat jurkje van je mama is echt stunning!
    xo

    ReplyDelete
  2. wat leuk allemaal!
    Wat ziet die broek er heerlijk comfy uit!
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  3. Leuke aankoopjes! Die neon croptop van de h&m heb ik ook en ik ben er zo blij mee!

    ReplyDelete
  4. Dat eerste jurkje is echt geweldig en je croptops ook!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  5. Dat jurkje van de bershka is zo schattig! En die crop tops zijn ook erg leuk :)

    ReplyDelete
  6. Super leuke dingen, vooral dat gebloemde jurkje en topje! <3

    ReplyDelete
  7. Dat eerste jurkje is echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  8. Hele leuke items zeg! Ik wil ook graag een neon item, maar ik en zo'n bleekscheet dat ik niet weet of het me wel leuk staat haha xD

    ReplyDelete
  9. Leuke aankopen en echt mooie foto's !

    ReplyDelete
  10. so gorgeous items, I love those crop tops!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  11. Love love love! super aankopen zeg

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!