27 July 2014

Foto's en Outfit: Kermis + Estival Lugano

Deze foto vind ik echt heel leuk, hij was perfect getimed: toen de spiderman ballon wegwaaide van zijn tros;)
 
Ik ben alweer een tijdje terug van mijn vakantie in Lugano, Zwitserland. Lugano is een hele leuke stad aan het meer van Lugano waar iedere zomer allerlei leuke dingen worden georganiseerd. Zo gingen wij naar de kermis en naar het Estival Lugano, een festival waar allerlei straatartiesten optreden. In deze post laat ik een paar foto's en mijn outfit zien.

Hier ben ik in geweest! Voor mij nogal een big deal want ik ben een beetje een schijterd.

Enterprise

De straattheater show van een man en vrouw die allemaal trucs deden met vuur.

Per ongeluk scherpgesteld op het publiek, maar nu zie je wel dat iedereen het erg grappig vond:)

Dress Forever 21 // Jacket Vintage // Shoes H&M
 
In de zomer draag ik heel vaak jurkjes, lekker simpel maar toch in één keer een leuke outfit. Dit schattige pastel-gele jurkje maakt ik wat stoerder met een oversized spijkerjasje.
 
wat vinden jullie van de foto's?
 
Liefs,
 
Charlotte

7 comments:

  1. Echt hele toffe foto's, vooral die eerste!
    En je outfit is leuk, je schoenen <3

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's en leuk om te zien =]! Geeft een gezellige sfeer =]! Zou het zelf ook willen meemaken, maar ja.. ik moet werken =[!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's heb je gemaakt!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  4. Ahh te leuke foto's, het ziet er onwijs gezellig uit :)

    ReplyDelete
  5. Ziet er super leuk uit en je outfit is ook prachtig! Erg mooi zie je er uit.

    ReplyDelete
  6. Die eerste twee foto's zijn echt heel mooi geworden!

    ReplyDelete
  7. Ahh ziet er heel gezellig uit! En wat een schattig jurkje! Liefs,

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!