12 July 2014

How To Wear... The striped Cropped Top

 
 
Ik ben in Zwitserland, tussen de bergen bij het zwembad. Het weer is nog wat wisselvallig maar ik heb wel heel veel mooie locaties voor blogfoto's tot mijn beschikking! Vandaag heb ik weer een 'How To Wear' voor jullie. Dit keer heb ik drie outfits gemaakt met een gestreepte cropped top van de H&M. Ik maakte een Day, Night en Pool outfit.
 
Outfit #1: Day


Cropped Top H&M // Dress Primark // Boots Dr. Martens // Necklace Vintage
 
Een vrolijke en zomerse outfits waarbij ik een bloemetjesprint met de strepen combineer. Het jurkje is best een beetje kinderachtig dus maak ik de outfit stoerder met mijn dr. Martens. Ook het mixen van de prints maakt het geheel wat stoerder.
 
Outfit #2: Night


Cropped Top H&M // Fringed Vest H&M // Shorts Monki // Heels Primark // Necklace Primark // Glasses Ebay

Deze outfit kan je ook prima overdag dragen hoor maar ik vind hem perfect voor een feestje 's avonds. Nu ik erover nadenk: de zonnebril is dan niet echt nodig. Maar ach, hij ziet er leuk uit:) De slierten aan het vestje maken de outfit gelijk feestelijk en deze hakken zijn er erg indrukwekkend uit maar je loopt er praktisch plat op.
 
Outfit #3: Pool


 
Cropped Top H&M // Pareo Vintage // Necklace Vintage // Bracelet Mini In The Box
 
Een hele simpele outfit voor bij het zwembad of voor naar het strand. Ik leef 's zomers echt in pareo's, ook wel omslagdoeken genoemd. Je kan ze gebruiken als jurk, rok, sjaal: whatever you desire. Hier heb ik hem als maxiskirt gebruik, met een split aan de zijkant. Een mooi glimmend armbandje geeft de outfit gelijk wat glam.
 
 

Welke outfit vind je het leukst? En hoe zouden jullie deze top dragen?
 
Liefs,
 
Charlotte

Bekijk mijn vorige 'How To Wear' posts:

 

12 comments:

  1. Leuke post! vind outfit 1 wel heel leuk.

    Liefs

    ReplyDelete
  2. Het jurkje van outfit 1 is leuk zeg! Outfit drie vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Hele mooie outftis! Leuk dat je in Zwitserland bent (veel plezier daar nog), is zeker wel te zien aan de mooie locaties, wauw! Alle outftis zijn leuk, maar outfit 2 is denk ik mijn favoriet :)

    ReplyDelete
  4. Super leuke outfits, ik vind vooral die eerste zo schattig! <3

    ReplyDelete
  5. Leuke outfits! De eerste is erg cute! xx

    ReplyDelete
  6. Heel leuk idee, zo drie verschillende outfits met één item ^^
    De eerste is mijn favoriet :)

    ReplyDelete
  7. De tweede outfit vind ik heel erg leuk! Super leuke foto's met hele mooie achtergronden!
    Liefs, Angela.

    ReplyDelete
  8. Haha die foto's zijn zo leuk! Heel tof gecombineerd alledrie. :)

    ReplyDelete
  9. Die outfits zijn allemaal super ! Liefs

    ReplyDelete
  10. Dit is echt een super leuk artikel! En alle drie de outfits zijn heel gaaf! Ik denk dat ik de tweede het leukst vind. ;)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!