6 July 2014

Last Few Weeks: 06-07-'14

 Met Sophie in ons strandpaleis
Wauw. Ik heb al zo lang geen ‘Last Few Weeks’ meer gedaan dat dit eigenlijk een ‘Last few Months’ moet zijn. Maar ik weiger nog over school te praten want: Mijn vakantie is begonnen! Op dit moment zit ik aan de rand van het zwembad met mijn laptopje op schoot dit te typen. Eindelijk rust.

Concert 1D met Noortje
Oké zal ik het heel kort even hebben over school: Ik ben over naar VWO 5 zonder onvoldoendes en met zes 8-en op zak. Het was wel echt nog even zwoegen want mijn school heeft altijd de laatste anderhalve week toetsweek. 13 toetsen leren voor je vakantie is nou niet bepaald een pretje. In de toetsweek heb ik ook gewoon nog ‘leuke dingen’ gedaan, omdat die nou eenmaal in de week vielen en ik ze gewon wilde doen. Zo ging ik naar het One Direction concert en had ik een heel weekend een tennistoernooi.
B'day Annick, hele mooi fot (ahumn)
 
 
Sorry voor instafoto met border maarr: Kiki's bday.
 
Maar ik heb het gehaald en ben daarna gelijk overgegaan op vakantiemodus. En vakantie betekent dat iedereen zijn verjaardag verjaardag viert. Vier achtereenvolgende dagen ging ik naar het ‘partijtje’ van mensen die al lang jarig waren geweest of nog lang niet jarig waren. O.a. de b’day van Noor, die een hele leuke strandbarbecue gaf en voetbal kijken bij de verjaardag van mijn neef. Ook had ik nog een teamuitje met mijn tennisteam: we gingen picknicken in het bos, wat ook heel gezellig was.
Picknick met tennischicks. V.l.n.r. Charlotte, Julia, Pien, ik, Roos en Vera die de foto maakt.
 
Afgelopen maandag vertrok ik naar het strand met vriendinnen, naar het huisje van één van hen. Het huisje stond op het strand dus je stond op en ging slapen met zand tussen te tenen en het geluid van de zee. Echt heerlijk. We bleven er helaas maar tot woensdag maar ik heb wel echt drie hele leuke dagen gehad. We hebben gezwommen in de zee, gevolleybald, strandwandelingen gemaakt, ge-zont in de duinen en ijs gegeten. Kortom: alles wat je je maar wenst voor een strandvakantie.
In de zee gezwommen met z'n allen

Beach selfie met Kieks

Onderweg in onze hipsteroutfits met Emma en Kiki
Zaterdag vertrok ik met mijn ouders en broertjes naar waar ik nu ben: Zwitserland. Het weer is heel slecht voorspelt maar het is nu maandag en nog steeds zonnig. We zitten voor het laatste jaar in het huisje van mijn opa en oma, na de vakantie wordt het verkocht. Het huisje heeft een zwembad en het ligt in een echt Zwitserse omgeving: vlakbij een meer en tussen de bergen. Hier kan ik echt even uitrusten, iets waar ik nog steeds niet echt tijd voor heb gehad.  En ik heb hier ook af en toe wifi, dus kan ik ook nog bloggen. Beter kan niet toch?
Hebben jullie / zijn jullie al op vakantie?
Liefs,
Charlotte

7 comments:

  1. Wat leuk allemaal, heel veel plezier nog in Zwitserland!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's en feestjes en wooooooow je rapport, super goed! Veel plezier in Zwitserland. :))

    ReplyDelete
  3. Ziet er echt heel gzellig uit! Veel plezier in Zwitserland! :)

    ReplyDelete
  4. Mooie foto op het strand en leuke klukluk!

    ReplyDelete
  5. Wat een super punten heb je gehaald! En wat leuk dat je een aantal dagen in het strandhuisje hebt geslapen met je vriendinnen. Veel plezier in Zwitserland! xx

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat jullie hebben gepicknickt! En ik ben stiekem wel een beetje jaloers dat je naar One Direction ben geweest, hun muziek valt bij mij in de smaak!

    ReplyDelete
  7. Wat tof dat je over bent zonder onvoldoendes! Knap gedaan zeg, groot compliment! Ik moest heel erg lachen om de zandkasteel foto's haha, leuk!! En wat zie je er leuk uit met je vriendinnen op het strand! Heel erg veel plezier in Zwitserland, maar dat gaat volgens mij helemaal goedkomen!

    Veel liefs, Rosie

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!