16 July 2014

Outfit: Un Turista A Gandria

 

yeeeh, mijn tweede post vanuit Zwitserland! of eigenlijk Italië want daar zijn deze foto's gemaakt. Met mijn moeder ging ik naar Gandria, een klein stadje aan het water. Het ligt net over de grens van Zwitserland en Italië en is echt een mooi plaatsje.


Jumpsuit H&M // Blouse Vintage // Necklace Vintage // Sneakers Converse
 
Ik droeg mijn nieuwe jumpsuit van de H&M. Ik vind deze sumpsuit heel mooi door de open rug met gekruiste draadjes. Toch vond ik hem een beetje te 'bloot' voor in een stadje, dus droeg ik er mijn vintage blouse overheen. Ik hou echt van deze blouse: het is echt zo'n Hawaii blouse die schreeuwt: 'Hallo! Ik ben een toerist!'. Zeker in combinatie met de camera om mijn nek en mijn moeder met grote rugzak waren we duidelijk toeristen. Maar dat vind ik juist zo leuk:) De blouse en het knotje in mijn haar maken de outfit iets speelser en vrolijker, wat ik altijd wel wil hebben in een outfit. Ik droeg mijn Converse Allstars aan mijn voeten want die staan overal bij en lopen perfect.
 
Er komen nog meer foto's van Gandria zelf online, dan kunnen jullie zien hoe mooi het stadje is.
 
Liefs,
 
Charlotte


10 comments:

  1. Super leuke combi! Die jumpsuit is ook zo leuk, heel simpel maar wel erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een leuke jumpsuit! Mooi gecombineerd!

    ReplyDelete
  3. Die blouse is zoooo tof! En inderdaad, je knotje maakt het nog wat speelser en vrolijker; super leuk!

    ReplyDelete
  4. Hele gave outfit!
    Leuke jumpsuit, inderdaad leuk zo met die gekruiste draadjes, en leuk gecombineerd met je vintage blouse en All Stars.
    Ben benieuwd naar nog meer foto's van Gandria :)

    ReplyDelete
  5. Super mooie foto's, en die jumpsuit is zo schattig! <3

    ReplyDelete
  6. Aaaah die 'hallo ik ben een toerist!' (haha) blouse is zo leuk! :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuk vintage blousje!
    x Manon

    ReplyDelete
  8. Wat zie je er onwijs tof uit en dat blousje... echt gaaf!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  9. Zó leuk! En wauw, je bent zo bruin haha. Jaloers. Liefs Rosina

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!