19 July 2014

Pictures of Gandria




Zoals beloofd zijn hier mijn foto's van Gandria. Het is een heel mooi en klein dorpje aan het meer van Lugano. Het dorpje ligt nog net in Zwitserland en is heel klein, met maar ongeveer 200 inwoners. Lees verder om meer foto's te zien.


Via Degli Arnoldi. Ze hebben mijn naam verkeerd gespeld. het is Charlotte Arnoldy ;) KLIK HIER voor mijn outfitpost


 Gandria bestaat uit allemaal smalle en donkere steegjes
 
 Bijzondere bomen, met bladeren op de stam
 
 Mooie tuinen die uitkijken op het water, net een sprookje
 
Net een still uit een film toch?
 
 Uitzicht op het meer
 
 Allemaal schattige, gekleurde huisjes met balkonnetjes en bloemen.

 Gandria is niet heel groot dus echt lang kan je er niet in rondlopen, maar het is wel echt een heel mooi en oud dorpje om even te zien. Als je in de buurt bent raad ik het je zeker aan even een kijkje te nemen!

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Wauw, maar 200 inwoners! Maar desalniettemin lijkt het mij een mooi dorpje aan jou foto's te zien, mooie foto's heb je gemaakt! En die gekleurde huisjes zijn echt té leuk :)

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's heb je gemaakt! x

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg! 200 inwoners is inderdaad wel heel weinig, hoe kan dat, hihi! Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    http://www.ingewm.nl

    ReplyDelete
  4. Wat een schattige plek, haha. Love your pics :-)

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's heb je gemaakt, ziet er fijn 'vakantie-achtig' uit. :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!