18 August 2014

Back To School Shoplog Hema + Flying Tiger


 
Eén van de weinige leuke dingen aan Back To School vind ik schoolspulletjes kopen. Al die boekjes en tapejes en pennen etc. Je kan er toch nooit genoeg van hebben? In deze post laat ik mijn aankoopjes aan jullie zijn voor dit schooljaar. Dit is trouwens deel 1 van een reeks back to school posts!


 
Dit zijn mijn 'nutteloze spullen',  zoals mijn vader ze noemt. Het eerste wat ik uit het rek bij de Hema pakte was een setje glittertape. Want ja, stel dat je iets moet opplakken? En ik kan er ook mee versieren. Dus ja, die moest in het mandje. Ook schoolbord tape met bijpassende stift en sticky bookmarks met leuke opschriften (hiervan nam ik er per ongeluk twee) gingen mijn mandje in. Bij de Flying Tiger kocht ik een grote rol tape met fruitprintje: hoe cute is die?! Stiften heb je altijd nodig om op je kaften en in je schriften te kunnen kliederen, dus dat was best nuttig om te kopen;)

 
Ik ben erg blij met mijn flexibele, doorzichtige mappen. Twee van de Hema en eentje van de Flying Tiger. In eentje heb ik tabladen gedaan en lijntjespapier, voor verschillende vakken. De andere twee ga ik gebruiken voor losse papieren en andere belangrijke dingen. Het 5 Subject notebook is van de Flying Tiger, ik vind dat soort dingen erg handig, want losse schriften raak ik kwijt.
 
 
Nooit genoeg boekjes zei ik toch? Ik kocht twee kartonkleurige schriften. Ik moet even kijken waarvoor, ik denk dat ik ze voor losse notities gebruik en voor samenvattingen. Ook kocht ik een heel handig to-do boekje. Ik maak altijd lijstjes met to-do-dingen maar die laat ik dan overal en nergens slingeren. Zo'n boekje is voor mij dus perfect. Hij is ook lekker smal en dun zodat ik hem makkelijk in mijn tas mee kan nemen.

 
Als laatste kocht ik mijn agenda, die ik nog helemaal ga versieren, twee plakstiften en een rol zilver kaftpapier bij de Hema. Bij de Flying Tiger kocht ik kartonkleurig kaftpapier. Dat is namelijk erg leuk om op te tekenen. Ik heb nog een aantal rekbare kaften liggen dus het kaftpapier is voor de overige boeken.
 
Hebben jullie al back to school spulletjes gekocht?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
Andere back to school posts
 
 

 

18 comments:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Ik heb de to-do kladblok ook, super fijn! x

    ReplyDelete
  2. Ben benieuwd hoe je je agenda gaat versieren, veel succes! :)

    ReplyDelete
  3. Hele leuke spulletjes! Ik vind back to school spullen kopen ook altijd leuk!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind de schoolspullen van de Hema echt ieder jaar leuker worden. Liefs!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke spulletjes! Je krijgt dan spontaan zin in school.

    x

    ReplyDelete
  6. Oh de notebooks zijn zooooo leuk. Bij HEMA hebben ze altijd leuke schoolspulletjes. (www.effierced.com)

    ReplyDelete
  7. Leuke spullen!! Ik heb toevallig ook net een shoplog geplaatst, ik hou echt vann de hema dit jaar haha.

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk spulletjes heb je aangeschaft voor naar school, dat is fijn om met leuke spullen naar school te gaan...

    ReplyDelete
  9. Leuke aankoopjes. Ik moet alles nog zo'n beetje kopen, maar ik heb nog aantal week de tijd gelukkig.

    ReplyDelete
  10. Leuke spulletjes. Ik vind het altijd zo leuk om schoolspullen te kopen! Bij de Hema worden ze ieder jaar leuker :) ♥

    ReplyDelete
  11. Ahh zo leuk en omg die watermeloen tape whaah! Oh trouwens, waar heb je de jas vandaan die je draagt op je profielfoto? Hij is echt perfect hih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dankje! Hij is van de H&M collectie van vorig jaar. Ik kocht hem in de sale voor €20,-!
      x

      Delete
  12. Die watermeloenen tape! Gimmie! haha, de Hema heeft echt leuke spullen.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    ReplyDelete
  14. Wij hebben geen Flying Tiger, maar ik weet wat voor spulletjes ze verkopen dus ik vind het echt een super leuke winkel! Die kartonachtige notititieboekjes heb ik ook, vind ze echt mooi! En OHH ik wil ook blackboard tape!

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke spulletjes zeg!! Echt tof!

    ReplyDelete
  16. Superleuk! Ik hou van de hema <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!