26 August 2014

Bloggerevent Spot n Shop

 v.l.n.r. Britt, Jill, Rosina, Tessa, Deborah &moi
 
Afgelopen donderdag had ik superleuk event van Spot n Shop, voor de lancering van hun nieuwe app: Swipe & Shop. Het event was bij Sanoma in hoofddorp en er waren lekkere hapjes, fashionitems en lieve bloggers. Oftewel de perfecte combinatie voor een geslaagde middag.

 
Zoals ik al zei was het event voor de lancering van de nieuwe app Swipe n Shop. In de app kan je foto's plaatsen van bijvoorbeeld een jurkje dat je ergens hebt gezien en dan kunnen andere appgebruikers jou helpen en vertellen waar dat jurkje te koop is. Heel handig dus, en ook verslaven. De app is al uit voor Android, en kom deze week uit voor IPhone.
 
 
Er waren allemaal hele lekkere hapjes, het was één grote high tea met taart, koekjes, theee, fruit en nog veel meer. Zo veel dat ik gewoon niet kon kiezen: het ziet er toch allemaal heerlijk uit!
 
 
Dit kledingrek hangt vol met nieuwe items van de Asos en Monki autumn/winter collectie van dit jaar. Allemaal hele mooie en leuke items. Nog leuker: We mochten ze zelf aanpassen en er foto's mee maken! Dat hebben we natuurlijk gedaan;)
 

 
 
Het leukste aan dit soort evenementen vind ik dat ik mijn blogvriendinnetjes weer eens zie! Helaas kon niet onze hele 'bloggergroep' er bij zijn maar Jill, Britt, Rosina & Deborah waren er wel. Het is altijd gezellig als we elkaar zien! 

Dress Vintage // Cardigan Primark // Panty H&M // Boots Dr. Martens // Hat Vintage // Necklace Vintage
 
Ik heb helaas gee outfitfoto's kunnen maken want het was zo gezellig dat de tijd omvloog. Maar Deborah heeft deze foto wel gemaakt. Ik sta er niet heel charming op maar je ziet wat ik aanhad:)
Aan het einde van de middag kregen we allemaal een mega goodiebag. Als je wil weten wat daar allemaal inzat moet je even tot de volgende post wachten:) Ik wil Spot & Shop heel erg bedanken voor het event. Het was heel gezellig!
 
Liefs,
 
Charlotte
 
credits voor de foto's: Rosina & Deborah, Spot n Shop + eigen foto's

11 comments:

  1. Klinkt als een gezellig en leuk event!

    ReplyDelete
  2. Die app klinkt geniaal! En wat een leuk event ook zo te horen, leuk verslag heb je ervan gemaakt. :)
    Ik vind het jurkje dat je droeg trouwens echt ontzettend gaaf, staat je mooi!

    ReplyDelete
  3. Klinkt echt als een geslaagde en leuke dag.

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een leuke event. Het ziet er mooi uit, en jij trouwens ook hihi. Je jurkje vind ik super leuk, staat je echt leuk. Hele leuke foto's!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke foto's en outfit heb je aan!

    ReplyDelete
  6. Het was super om jullie allemaal weer te zien <3

    ReplyDelete
  7. Leuke post! ik ben benieuwd naar de app :)! liefs, Esmeralda

    ReplyDelete
  8. Wauw wat een lekkere hapjes! Ziet er idd erg gezellig uit :)

    ReplyDelete
  9. Ziet er gezellig en lekker (mmmmm die tafel!) uit! En die app lijkt me best handig. Liefs!

    ReplyDelete
  10. Gaaf dat je er bij mocht zijn!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!