17 August 2014

Giveaway met Bohemian Grunge (armbandje + ketting)

HELAAS, DEZE GIVEAWAY IS GESLOTEN
 

 
Zoals beloofd heb ik weer een nieuwe giveaway voor jullie! Ik heb bijna 200 volgers op bloglovin' bereikt dus dat is reden voor een feestje:) Dit keer organiseer ik een giveaway met de webshop Bohemian Grunge.

Bohemian Grunge is een hele leuke sieraden en accessoires webshop. Ze hebben veel sieraden in een relaxte, hippie-achtige bohemian stijl, gecombineerd met een aantal stoerdere items. Ze hebben ringen met grote stenen, zwierige sjaals en een hoop stoere en stevige tassen. Het leuke aan de shop is dat je weinig betaald voor iets wat er erg luxe uitziet. Neem bijvoorbeeld de Hipanema armbanden, superleuke armbanden maar ze lopen al snel op tot zo'n €85,- Bohemian Grunge heeft echter hele mooie look-a-likes voor maar €12,50!
 
Nu mag ik een heel schattig armbandje met een pijltje en ketting met groot peace-teken weggeven aan één van jullie. Superleuk toch?
 
 

Wat moet je doen om kans te maken?
-Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres
 
Extra kans maken?
 
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen! De giveaway sluit zondag 31 augustus. Succes:)
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 
 

13 comments:

  1. Yay de ketting is zo leuk! Ik heb alles gedaan :)

    ReplyDelete
  2. Aaah, wat een toffe items! Ik doe mee :) Mijn mail adres is claudiaverloop@gmail.com
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke ketting, ik ben helemaal verliefd <3
    Ik volg jou op facebook en Bloglovin en bohemiangrunge op facebook!
    Mijn email adres - tessa.persoon@gmail.com

    Liefs,

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met de bijna 200 volgers, spannend en wat een onwijs leuke ketting...ik doe graag mee en volg je nu ook op bloglovin en facebook....Bohemian Grunge volg ik nu ook op facebook..

    groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    ReplyDelete
  5. Wauw, prachtige juweeltjes, ik doe heel graag mee aan je giveaway. Ik heb alle stapjes gedaan. Mijn mailadres is eline1226@gmail.com
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Wauw, echt mooi. Ik volg je alleen via bloglovin'. Mijn mailadres: happilyheart@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Echt leuk! Ik zou heel graag kans maken, ik doe alle verplichte dingen. Mijn bloglovin is Beautyding. Veel succes, emharing@ziggo.nl

    ReplyDelete
  8. Ben helemaal verliefd op dat armbandje, te schattig! Succes verder.

    Liefs, Kim
    Kim.vanboxtel@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    twitter; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
  10. Leuk ik doe mee hoor. Ik volg je via bloglovin en heb beide FB pagina's geliked.

    ReplyDelete
  11. Leuke winactie! Ik doe mee!

    Ik volgde je al op bloglovin' en heb dit bericht geliked.

    Keeping my fingers crossed!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!