6 August 2014

Giveaway met Glozzin!

SORRY, DEZE GIVEAWAY IS NU GESLOTEN
 

 
Ik heb weer een giveaway voor jullie! Van de webshop Glozzin mag ik deze superleuke top weggeven t.v.w. €14,95!
 
www.Glozzin.nl/ is een mode webshop met allerlei leuke rokjes, jurkjes, shirtjes en bikini's. De omschrijving die Glozzin zelf geeft is: fresh, flirty en feminine en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hun collectie bestaat uit veel lichte kleurtjes en stoffen en is erg vrolijk. Wat ik vooral leuk vind aan Glozzin is dat ze erg up to date zijn met nieuwe mode. Op dit moment kun je bijvoorbeeld veel cropped , peplum en cut-out items in de shop vinden. Ook fijn is de sale, waar veel leuke items voor een stuk goedkoper te vinden zijn. Neem dus zeker een kijkje op in shop:)
 
Ik geef nu dus deze cropped top weg van Glozzin en iedereen maakt kans om te winnen.
 
Wat moet je doen om kans te maken?
-Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres
 
Extra kans maken?
 
 
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen!
Liefs,
 
Charlotte

18 comments:

  1. Hele mooi top! Ik doe mee, ik volgde je al en heb nu ook de Facebook dingetjes gedaan.

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep@hotmail.NL

    ReplyDelete
  2. Oeh super leuk! Ik doe zeker mee. Liefs nadimorsink@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Ik volg je op bloglovin, Facebook en instagram! (:

    Emmasarvaas@gmail.com

    Loveyaaaaaa en tot over 10 sec!

    ReplyDelete
  4. Ik volg je ook op Bloglovin, Facebook en instagram en ik heb Glozzin geliked op facebook :D Juliette.sarvaas@planet.nl

    ReplyDelete
  5. Ik heb alles geliked en gevolgd :) De cropped top is super!

    susanchristiaanse@live.nl
    http://www.makepeopleamazing.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. Ik had alles al gedaan en ik heb nu ook de pagina van Glozzin geliked :)
    Super leuke actie!
    jillvincentie@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Dat shirt is echt super leuk, ik doe heel graag mee!
    Ik volg je blog op Bloglovin'
    Mijn e-mail is: jooolet@live.nl
    Ik heb Glozzin geliked op facebook (Jolet Sligter)
    Ik volg je op instagram (@jooolet)

    Keeping my fingers crossed!

    ReplyDelete
  8. Leuke winactie! Ik doe graag mee!
    Ik heb alles gedaan (ook de extra kansen!)

    Liefs,
    Stephanie (goormansstephanie@hotmail.com)

    ReplyDelete
  9. Super leuke winactie! ik heb alles gedaan, ik volgde je namelijk al op bloglovin, facebook en instagram. De facebook van glozzin heb ik ook geliked.

    Liefs!!

    ReplyDelete
  10. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
  11. Oh die top is mooi, ik doe mee! Ik volg je via GFC, bloglovin en op Instagram.

    Liefs, Nadia

    ReplyDelete
  12. Wat leuk !
    Ik had nog niet van deze webshop gehoord maar ze hebben inderdaad super leuke dingen.
    Deze top is ook heel leuk !
    Ik heb alles gedaan. (bloglovin ; iblogtheway, facebook ; Merel Mocking, instagram; itsmerel)
    Mijn email is merel.mmm@gmail.com.
    Succes !

    ReplyDelete
  13. Echt een leuke winactie! Superleuke top die makkelijk te combineren is. Ik doe zeker mee! Ik volg je via bloglovin!

    liefs,
    dewi

    master-dewi[at]hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Ah die crop top is te leuk! Ik doe snel nog mee net voor de valreep haha.. Ik volgde je al op bloglovin en heb alle extra dingen gedaan ! (:

    sophievanbalen@gmail.com

    Hopelijk kan ik straks een leuke outfit maken met deze top!
    Liefs

    ReplyDelete
  15. Ik doe mee! Net op het nippertje, volgens mij. Ik volg je op bloglovin' en heb ook alle extra dingen gedaan.

    ReplyDelete
  16. Ik doe graag mee! Ik heb alles gedaan, ook de extra kansen. :)
    jessienap@live.nl

    ReplyDelete
  17. Leuke actie! Ik heb alles gedaan, ook de extra's. Mijn e-mailadres is florence.wijnen@hotmail.com liefs :)

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke top! Tops kan je nooit genoeg hebben, toch? ;) En ik weet zeker dat als ik deze zou winnen, ik hem heel veel zou dragen! Hij kan gewoon in elk seizoen, omdat hij lekker simpel is, maar ook weer niet saai. Kortom de perfecte top, haha!
    e-mail: amberbeautygirlx@gmail.com

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!