18 August 2014

Last Few Weeks 18-08-'14

Vuurwerkshow, wauwwwwie
 
Gefeliciteerd broertje! Mels is jarig, maar wat een vreselijke dag om 15 te worden. Nouja, voor mij vooral dan. Boeken ophalen omdat school weer begint en één van mijn beste vriendinnetjes uitzwaaien omdat ze voor twee jaar naar Noorwegen vertrekt. Ja, twéé jáár. In haar eentje, ze gaat daar haar middelbare school afmaken op een United World College. Superleuk voor haar, minder voor mij: ik ga haar heel erg missen. Ook wel leuk voor jullie want ze houdt een blog bij over al haar avonturen! KLIK HIER om een kijkje te nemen:)

Maar goed, nu even over op de afgelopen paar weken, die wel super waren. Het was namelijk vakantie! Ik had al een aantal foto's van mijn vakantie laten zien in deze en deze post, dus daar heb ik niet zo veel kiekjes meer van. Na zwitserland ging ik echter nog naar Friesland, met mijn ouders en 2 vriendinnen, Noor en Emma.
 
Ik kan wel een heel verslag schrijven, maar hier zijn mijn foto's met sneue onderschriften, have fun reading;)

 
Dagje shoppen in Milano met mijn moeder en broertje

 
Hotte paskamer selfies met Noor, we ginen drie dagen shoppen in Amsterdam en Rotterdam, en logeren bij Noors opa en oma en mijn opa en oma.
 


Owh en natuurlijk een treinselfie. We hebben flink wat geshopt en de shoplog komt binnenkort online op ons YouTube kanaal.

 
En toen zat ik ineens in Friesland met deze twee hotties
 
 
Tweedehands meubelshoppin, basic tijdsbesteding op vakantie

 
Orange lips - sungglasses - mustache

 
Hoe leuk is dit rokje trouwens? Het is stiekem een skort, oftewel broekje en rokje in één

 
Vlechtjes
 
 
Liedje inzingen voor Emma, als cadeautje voor haar afscheidsfeest
 
 
Kamperen op een eiland met ma besties. Erg leuk maar niet echt mijn ding hahaa...

 
Emma's afscheidsfeest, een hele leuke avond:) Oh en rechts op de foto na het feest, met Noortjes kat Marie

 
Vanmorgen hebben we Emma uitgezwaaid en boeken opgehaald, vandaar de sippe gezichtjes...
 
Dat waren mijn afgelopen paar weken. Morgen zit ik om half 9 alweer in de klas, leu-euk #not
Wanneer beginnen jullie weer?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

2 comments:

  1. Gefeliciteerd met je broertje! Wat naar dat je je vriendin twee jaar moet missen, wat ze gaat doen is daarentegen juist wel weer heel tof. Succes weer op school! :)

    ReplyDelete
  2. Aaaah niet leuk )):

    Loveyou Lotje!!

    Het is hier trouwens erg leuk! (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!