28 August 2014

Mega Goodiebag Spot n Shop event!


Afgelopen donderdagmiddag was ik bij het bloggerevent van Spot n Shop voor de lancering van de nieuwe Swipe & Shop app. Hier lees je meer over het event. In deze post wil ik het even hebben over de mega goodiebag die ik heb gekregen!

Wat zat er allemaal in? Een sjaal van de nieuwe Monki collectie, chocola van Bros en kitkat, tijdschriften, make-up van Rimmel en Make-Up Studio, telefoon hoesjes van Colorswitch en van Asos, een Pandora sleutelhanger, Revolution Thee, koffie, een Biotherme creme, een knucklering van WeWanThatMusthave, een festival-achtige verentooi van Sasha en heel vele kortingsbonnen. Dit alles zat bij elkaar in de goodiebag zelf: een katoenen tas van Spot & Shop.

Ik ben echt heel blij met de Goodiebag!

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Wooow, wát een geweldige goodiebag! Lekker verwend op dat event. :) Vooral die sjaal lijkt me mooi!

    ReplyDelete
  2. Dat is nog eens een fijne goodiebag! Heerlijk zoveel tijdschriften, veel leesplezier! Liefs

    ReplyDelete
  3. Wel die is nog eens goed gevuld zeg! Die verentooi lijkt me zo mooi, wauw!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!