30 August 2014

Other Peoples Outfits #1: Noor

 
Ik ga een nieuwe 'serie' op mijn blog starten: Other Peoples Outfits! Oftewel, outfitfoto's die ik maak van andere mensen met een kort interviewtje over hun kledingstijl erbij. Voor nu zijn het vooral mijn vriendinnen maar na een tijdje ga ik misschien ook bloggers doen. De eer voor de eerste 'Other Peoples Outfits' is aan Noor!










 
 Dungarees Pull & Bear // Cardigan Forever 21 // Bralet Brandy Melville // Necklace H&M // Shoes Primark // Zonnebril ____
 
Ik ken Noor (16) nu al vier jaar, vanaf de eerste van school. Noor is één van mijn beste vriendinnetjes en we hebben samen een YouTube Kanaal. Noor, ook wel Noortje zoals ik haar noem, is erg creatief: ze tekent en knutselt en houdt van mode. We hebben allebei dezelfde hobby's, zijn allebei chaotisch en we hebben dezelfde slechte humor.  Dat laatste komt goed uit want dan is tenminste één iemand die altijd om je grappen lacht. Oké, nu mijn vragen aan Noor:
 
Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Oh, dat kan ik echt niet goed onmschrijven. Het verschilt bij mij echt per dag welke 'stijl' ik aan wil doen. toch denk ik dat ik het meeste naar 'Hipster' neig, dat is tenminste hoe andere mensen me zouden omschrijven.
 
Wat zijn je favoriete shopadresjes?
Ik koop veel basics bij de Primark en H&M maar mijn favoriete winkels zijn de River Island, Brandy Melville en de Forever 21. Oh en als ik er het geld voor zou hebben zou de Urban Outfitters ook zeker bij mijn favorieten horen.
 
Wat is je grootste miskoop?
 Dat zijn er best een hoop... ik wilde ooit heel graag cowboylaarsjes maar ik kon nergens leuke vinden. Toch had ik echt laarsjes nodig dus heb ik uiteindelijk maar een paar gekozen dat ik eigenlijk niet leuk vond. Dat bleek ook want ik heb ze nooit aangehad.
 
Wat is je favoriete item in je kledingkast?
Een beetje baggy, oversized spijkerbroek. het is geen boyfriendjeans maar ook geen skinny. Hij past overal bij en zit heerlijk.
 
Waar haal jij je inspiratie voor je outfits vandaan?
 Van andere mensen die ik op straat zie lopen, uit tijdschriften en van WeHeartIt.
 
 Heb je nog een 'fashiontip' die iedereen zou moeten weten?
 Ik heb een hele goede tip voor als je twijfelt of je iets zal kopen of niet. Bedenk of je het gelijk aan zou willen doen diezelfde avond of de volgende dag. Als het antwoord ja is: doen. Is het antwoord nee: hang het maar weer terug in het rek.
 
Dat was het alweer! Laat me weten wat jullie van dit idee vinden, moet ik het vaker doen?
 
Liefs,
 
Charlotte

15 comments:

  1. Super leuke nieuwe blogserie! Ook meteen een leuke outfit!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee!
    En leuke foto's + outfit !:-)

    liefs,
    www.linlicious-style.nl

    ReplyDelete
  3. Heel erg leuk om te lezen/zien! Ik vind haar bralette heel erg tof!

    ReplyDelete
  4. Waauw wat een mooie outfit! Dat vest ziet er heel mooi uit :)

    ReplyDelete
  5. Erg leuk :D Dat vest vind ik echt te gek!

    ReplyDelete
  6. Oh wat een leuke en interessante outfit! Dat topje onder de dungarees staat echt leuk.

    ReplyDelete
  7. Super leuke style heeft Noor !

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger award
    http://welcometojuliaslife.blogspot.nl/2014/09/sunshine-blogger-award.html

    ReplyDelete
  8. Leuke nieuwe serie! En echt een mega leuke outfit, vooral die kimono! WOW die tip. Ik koop echt vaak miskopen, ik ga 'm écht gebruiken :D dank dank dank haha. En oh dat van die zelfde slechte humor, ik ken het. haha.

    ReplyDelete
  9. waauw zo leuk! je top is heel gaaf!

    ReplyDelete
  10. Noor heeft echt een leuke stijl! Ben nu al benieuwd naar de volgende! :) Echt leuk Charlotte. <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!