14 August 2014

Outfit: The Boyfriend Jeans

 
 
Beter laat dan nooit toch? Ook ik ben eindelijk aan boord gesprongen van boyfriendjeans-trend en zit inmiddels alweer in de sneltrein naar de boyfriendjeans-afkickkliniek. Ik draag mijn nieuwe jeans namelijk veel te vaak. Hij zit zo lekker, en hij staat overal bij. Oh, en had ik al gezegd dat hij maar €15,- kostte?







Top Hema // Jeans Zara // Necklace Vintage // Headband H&M // Sneakers Converse
 
De zara sale is mijn grote liefde van dit moment. Ik heb spijt dat ik niet gelijk 3 van deze jeans heb gekocht... Maar ik zal stoppen over het pareltje van de outfit. Een andere leuk ding is de haarband: zo eentje had ik vroeger ook altijd. Hij zorgt ervoor dat het lijkt of je allemaal kleine staartjes hebt. Prefect voor een bad hair day en dus perfect voor mij:)
 
Deze outfitfoto's zijn gemaakt door Noor, en ik heb ook foto's van haar gemaakt. die komen binnenkort online. Hieronder zie j vast een sneak peak: 

 
Liefs,
 
Charlotte

14 comments:

  1. Hele mooie outfit! Ik vind je jeans echt gaaf!

    ReplyDelete
  2. Mooie outfit, staat je echt heel erg goed!

    ReplyDelete
  3. Oh heel erg leuke boyfriendjeans! Ik zoek nog altijd de perfecte, bij h&m had ik er ook een hele mooie gezien... En anders ga ik ook nog eens bij Zara kijken :) en super schattig haarbandje haha!

    ReplyDelete
  4. Echt heel leuk! Vooral met die All Stars (die vind ik trouwens sowieso heel leuk, ga ook eens kijken voor roze hihi)
    Liefs!

    www.annabelhappylifetime.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Hij staat je erg leuk en hij was inderdaad niet erg duur. Zelf durf ik nog niet aan de boyfriend jeans, heb er echt het figuur niet voor :(

    ReplyDelete
  6. Hoi,
    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine blogger Award, je blog ziet er tof uit! Vandaag om 12 uur kan je op mijn blog de verder 'instructies' lezen die bij deze award horen.

    Liefs Laurie

    http://perksoflife4.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. Hij staat je super leuk Charlotte!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie boyfriend jeans, hij staat je ook heel goed! Je hebt hem leuk gecombineerd met dat gestreepte shirtje :)

    ReplyDelete
  9. Wat een super leuke broek, staat je erg goed!

    ReplyDelete
  10. Hij is inderdaad super leuk, en heel tof gecombineerd met dat gestreepte shirtje. :)

    ReplyDelete
  11. hij staat je echt superleuk!

    ReplyDelete
  12. Super leuke outfit & mooie foto's!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!