23 September 2014

Fashion Flashback 2003-2009

 
Wij hebben thuis heel veel oude foto's, mijn vader plakt nog steeds ieder jaar de fotoboeken vol en we hebben ze ook digitaal. Toen ik weer eens door oude foto's aan het bladeren was bedacht ik me hoeveel mijn kledingstijl wel niet is veranderd over de jaren. In deze post ga ik dan ook een Fashion Flashback doen naar mijn outfits vanaf 2002 tot ongeveer 2009! Kijken jullie mee naar mijn (vaak beschamende) outfits?
 
We beginnen van jongs af aan, deze collage is zo'n beetje 2003-2004, toen was ik 5 à 6. Mijn moeder koos toen natuurlijk voornamelijk wat ik droeg en ik vind dat ze dat erg goed heeft gedaan. Ik zag er altijd heel schattig uit met mooie jurkjes en rokjes en vrolijke kleurtjes. Rechts onderin ging ik verkleed naar school als ranger, ik weet nog dat ik dat heel stoer vond. Oh en zoals je ziet heb ik de cropped top trend gezet, alleen droeg ik hem erg gewaagd niet met iets high waisted maar gewoon met een lage rok. De paarse jas links bovenin vond ik nooit mooi maar nu ik terugkijk vind hem echt heel cute. En dan hebben we nog de foto waar ik in mijn mooie rode jurkje en met matching haarlint en ogen op het kerstdiner zit.


Een sprongetje in de tijd naar 2005 en 2006. Hier koos ik zelf mijn kleding en dat kun je denk ik ook wel zien... Zoals je ziet droeg ik nog steeds mijn geliefde cropped tops, en ik voelde me er heel stoer in (zie linksonder). Ik droeg heel vaak sjaaltjes in mijn haar en om mijn heupen want dat vond ik ontzettend stylish. Dit is ook de periode dat ik regelmatig een felle kleur oogschaduw opdeed, zonder verder enige make-up. Heel erg cool.... De pet rechtsboven was echt mijn favoriete accessoire en ik droeg hem overal bij, ook matchte het totaal niet met mijn outfit. Over niet matchen gesproken, ik begin maar niet over de tweede foto van links boven. Een driekwart streepjes legging met een bruin broekje en dan een totaal niet matchend roze streepjesshirt. Ik had echt stijlgevoel.


 
Zie hier mijn laatste paar jaren op de basisschool, dus 2007, 2008 en 2009. Ik kan mijn stijl erg simpel beschrijven: heel veel kleur. Ik hield echt van kleur en ik was doen ook erg blij met de colorblocking trend, want ik deed eigenlijk altijd al een 'colorblocking'. Ik droeg heel veel speldjes en kettingen en buttons etc, zoals je ziet op de foto's in het midden boven. Een aantal andere fashion items waar ik erg fan van was in die tijd waren de T-shirtjes met print, barreten (linksonder) en mijn rode, chineze jurk die ik altijd met kerst aandeed. Oh en linksonder en rechtsonder een echte selfie, wauw ik was -en ben- echt een trendsetter.
 
Gelukkig heb ik nu wel wat meer gevoel voor stijl, of dat hoop ik tenminste. Ik draag wel nog steeds echt wat ik zelf leuk vind en ben nog steeds een groot fan van cropped tops en felle kleuren. Alhoewel de rest van mijn kledingstijl wel erg verandert is, schaam ik me niet voor mijn stijl van vroeger. Ik was nog jong en ik durfde al alles te dragen wat ik zelf mooi vond, wat best dapper is al zeg ik het zelf ;)
 
Vonden jullie dit leuk om te lezen en willen jullie nog een 'Fashion Flashback' zien van 2010 tot 2014? Laat even een reactie achter,
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

7 comments:

  1. Wat een leuk artikel! Mij lijkt een flashback van 2010-2014 ook leuk!

    ReplyDelete
  2. Aaaaaah hahahaha, deze foto's zijn zo geweldig. :)))

    ReplyDelete
  3. Wauw haha, stylish! Neenee, heel normaal voor iemand van die leeftijd haha, bij mij zal het ook zoiets zijn... Gekleurde oogschaduw, ik heb er ook zo'n ervaring mee, haha! Laat die volgende flashback maar zien inderdaad haha :D

    ReplyDelete
  4. Waaauw lot, wat was je leuk vroeger! Haha
    X Tess

    ReplyDelete
  5. Je had een stuk meer stijl dan ik hoor! :D

    ReplyDelete
  6. Hahah, dit is zo grappig om te zien :D xoxo

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!