15 September 2014

Other Peoples Outfits #2: Annick


Yeeh, mijn tweede 'Other Peoples Outfits' is alweer een feit. In de deze reeks op mijn blog maak ik iedere keer outfitfoto's van iemand anders, meestal mijn vriendinnen, en stel ik ze een paar vragen over hun kledingstijl. Vorige keer was de beurt aan Noor en nu is Annick aan de beurt. Kijken jullie mee naar haar outfit en kledingstijl?





 



T-Shirt Zara // Jeans Zara // Hat H&M // Sneakers Nike // Ketting H&M // Big Ring Buddha To Buddha // Smal Ring Lucardi // Twisted Bracelet Lucardi // 'Slavenarmband' van haar moeder
 
Annick (16), ken ik nog niet eens een jaar echt goed, maar we zijn wel al hele goede vriendinnen. We zaten al sinds de eerste bij elkaar op school, maar pas sinds afgelopen schooljaar gaan we veel met elkaar om. Afgelopen zomer zijn we met nog vijf andere meiden een paar daagjes naar een strandhuisje geweest, wat supergezellig was.
 
Annick is een danser, en dat betekent niet alleen dat ze van dansen houdt maar ook dat ze het heel goed kan. Ze zit bij een dansteam en doet mee en wedstrijden en ik weet niet wat, allemaal erg indrukwekkend in ieder geval ;) Ik vond het heel leuk om foto's van Annicki (mijn lievige koosnaampje) te maken, en ze vond het zelf ook leuk om foto's te maken. Ik heb haar zelfs aan het twijfelen gebracht of ze haar savings niet beter in een mooie camera kan stoppen dan in een nieuwe jas. Hier een kort interviewtje met vragen over haar persoonlijke stijl:

Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Ik zou mijn kleding stijl als sportief of casual chique beschrijven. Ik vind het heerlijk om er uit te zien als een echte danser, met sneakers en lekker wijde shirts. Aan de andere kant vind ik het ook erg leuk om me helemaal op te tutten voor een feestje met hakken en een jurkje. Ik moet wel toegeven dat ik liever een mooie spijkerbroek met gave sneakers draag dan hakken, en dat is dan ook hoe ik er vaak uitzie. Meestal maak ik zo'n outfit wel nog ietsje 'chiquer' door er bijvoorbeeld een mooie statement ketting bij te dragen, zoals bij deze outfitfoto's.
 
Wat zijn je favoriete shopadresjes?
Mijn basics haal ik het liefst bij H&M en de Zara Voor wat pittige en opvallende items zijn winkels als River Island en Bershka mijn eerste keus.
 
Wat is je grootste miskoop?
Ik heb doe niet zo vaak miskopen. Ik vind het redelijk moeilijk om geld uit te geven en hierdoor koop ik vaak alleen kleding die ik echt leuk vind. Toch heb ik wel een keer een grote miskoop gedaan: Ik heb toen ik in de brugklas zat een wollen vest gekocht dat ik bijna nooit heb gedragen. Ik snap ook niet wat ik er zo leuk aan vond om het te kopen, hahaa.
 
Wat is je favoriete item in je kledingkast?
Mijn favoriete item in mijn kledingkast zijn er meerdere. Ik vind spijkerbroeken heerlijk om te dragen en ze staan over leuk bij, dus dat is zeker een favoriet item van mij. Ik heb ook het perfecte basic witte shirtje wat heerlijk zit, die draag ik ook vaak. En last but not least; mijn nieuwe leren jasje. Ik was er al heel lang naar op zoek naar de perfecte en heb hem laatst eindelijk gevonden.
 
Waar haal jij je inspiratie voor je outfits vandaan?
Mijn inspiratie komt  voornamelijk bij andere mensen vandaan. Als ik iemand op straat zie lopen met een leuke outfit aan die indruk op me maakt, sta ik de volgende ochtend voor de kast om te kijken of ik ook zo een outfit kan creĆ«ren. Verder haal ik inspiratie uit etalagepoppen, tumblr en ook bijvoorbeeld uit films of series.
 
Heb je nog een 'fashiontip' die iedereen zou moeten weten?
Ik zou zeggen, draag wat je lekker vindt zitten en waar je je goed in voelt. Je uitstraling zal je outfit afmaken en die uitstraling heb je alleen als je je ook daad werkelijk goed voelt in je outfit. Laat de mening van anderen je stijl niet veranderen!
 
Dat was het weer voor deze nummer 2 van 'Other Peoples Outfits', ik vind dit zelf heel leuk om te fotograferen en schrijven en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!
Volg Annick op Instagram of Tumblr
 
Liefs,
 
Charlotte

 

8 comments:

  1. Erg leuk, kan niet wachten tot de 3e editie!

    ReplyDelete
  2. Leuk concept!
    Haar shirt is zo leuk, haha, echt helemaal iets voor mij ook!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee!
    En wat een vrolijke meid om te zien :) leuke outfit ook

    ReplyDelete
  4. Wat een gave schoenen heeft ze!

    Liefs x

    ReplyDelete
  5. Leuke casual look. Dat opschrift is echt tof :-)

    ReplyDelete
  6. Leuk artikeltje om te lezen! Die hoed staat haar super!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke outfit! Ik vind je ketting erg mooi! X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!