9 September 2014

Back To School Outfit: Forrest Gump

 
 
Net als mijn slaapritme, breinkwaliteiten en mijn humeur is het weer sinds school is begonnen erg wisselend. Ik heb deze outfitsfoto's zo'n twee weken geleden gemaakt, toen het echt best koud was en dit een toepasselijke 'back to school' outfit was. Maar toen ik ze wilde posten scheen ineens het zonnetje weer! Vandaag was het echter niet zulk top weer dus nu komt eindelijk mijn outfit online. Enjoy mijn outfit die school- en fashion appropriate is!













 

 
Pull H&M // Panty Acttion // Beanie H&M // Socks H&M // Boots Dr. Martens // Bag New Look // Numbered rings Born Pretty Store // Knuckle ring Come Get Fashion
 
Hoe vinden jullie trouwens mijn nieuwe schooltas? Hij is een beetje aan de kleine kant maar ik ben er echt verliefd op! Hij staat ook overal bij omdat hij zwart wit is en hij kan ook een outfit helemaal afmaken door het printje. Ik vind dit een heerlijke outfit omdat je met zo'n 'trui-die-je-als-jurk-kunt-dragen' bijna in één keer klaar bent!
 
Ik heb het erg druk met school en ik moet echt nog even de goede school-hobby verhouding vinden. Ik denk dat als ik dat het uitgevogeld, ik er wel een post over schrijf. Morgen heb ik een Engels toets dus ik ga nu weer verder met leren, dit was even een afleiding;) Ik heb nu trouwens voor het eerst links gezet bij een aantal items van deze outfit die nog te koop zijn, dus van dit seizoen. Vinden jullie dit handig?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
ps: de titel is geïnspireert op het gelijknamige liedje van Frank Ocean, het is top, ga maar luisteren;)

12 comments:

  1. Aaaaah je tas is zo geweldig! :)))

    ReplyDelete
  2. Deze outfit is zoo leuk! Ik hou ook echt van die 'truien die je als jurk kan dragen'

    ReplyDelete
  3. Heel mooie outfit! Ik ben gek op dit soort jurkjes x

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit! Leuk die sokken zo iets boven je schoenen, en je ringen vind ik ook erg mooi! Liefs

    ReplyDelete
  5. Heel leuke outfit, staat je goed! Die sokjes staan zo leuk met die schoenen. En heel mooie tas, je schooltas. Jammer dat hij aan de kleine kant is, maar ach ;)

    XO IMKE

    ReplyDelete
  6. Gave foto's en outfit! Jij kan die stijl goed hebben, staat je zo leuk dit allemaal!

    ReplyDelete
  7. Super leuke outfit! Zo'n trui/jurk vind ik heel gaaf! De print van je tas is trouwens ook erg mooi!

    ReplyDelete
  8. De achtergrond past echt super goed bij je outfit, staat je erg leuk! Kisses

    ReplyDelete
  9. Forrest gump, ik hou van die film! En je outfit is heel leuk!

    ReplyDelete
  10. Leuke outfit!
    Ik volg je nu!
    xx
    www.thetravelrecipe.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super leuke outfit! Ik hou echt van zulk soort jurkjes!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!