26 September 2014

Outfit: Basic Ain't Boring



Je staat voor je uitpuilend volle kast maar je hebt niks om aan te trekken, herken je dat? Ik heb dat zelf heel vaak, zo ook op de dag dat ik deze utfit droeg. Ik koos uiteindelijk voor een oversized shirt en mijn highwaisted spijkerbroek. Maar dat was zó basic! Gelukkig kan je zo'n outfit heel makkelijk iets leuker maken. Dit deed ik door een ruiten blousje om te knopen, rode lipstick op te doen en een shiny statementketting te dragen. Kijken jullie mee naar de outfitfotos?
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Shirt Fruit Loom // Jeans H&M // Blouse H&M // Sneakers Converse // Necklace Primark

 Alle foto's zijn gemaakt door Kiki en ik heb ook foto's van haar gemaakt. Die komen binnenkort op mijn blog:)

Wat vinden jullie van deze 'basic' outfit?

Liefs,

Charlotte


9 comments:

  1. Wat een ontzettend leuke outfit en foto's!

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Mooi ook met die lipstick!

    ReplyDelete
  3. Deze outfit vind ik echt heel gaaf! Stoer en toch vrouwelijk. heel leuk!

    ReplyDelete
  4. Wat zie je er geweldig uit Charlotte! Die broek is heel mooi, hij zit echt mooi bij je. En erg leuke blouse!

    ReplyDelete
  5. Die lipstick staat je echt mooi.

    ReplyDelete
  6. Oh wauw wat een prachtige foto's! Super mooie locatie, en je staat er echt super mooi op! Ik vind je outfit ook heel leuk! Ik houd wel van dat basic-achtige! Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat een ontzettend leuke outfit! Ik vind vooral je blousje echt leuk :)

    ReplyDelete
  8. FOTOGENIEK :)))
    Nee echt, toffe foto's! (en outfit, dat ook)

    ReplyDelete
  9. Fijne outfit. Lekker comfy :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!