12 September 2014

Shoplog Forever 21 + Pull & Bear

 
Ik heb deze vakantie niet heel veel geshopt en wat ik heb geshopt zijn niet hele interessante dingen. In deze post laat ik toch twee items die ik in Milaan heb gekocht zien én twee items die ik deze week nog in Amsterdam kocht. Ik weet dat ik eigenlijk herfstkleding moet gaan kopen en de zomer items links moet laten liggen, maar ik ga over 4 weken op werkweek naar GRIEKELAND! Daar is het nu zo'n 30 graden dus dat zie ik als een goed excuus om nog een aantal leuke shorts en jurkjes en topjes in te slaan. Kijk je mee wat ik kocht?
 

 
Short Forever 21
Dit shortje kocht ik in de sale. Het is avn een dunne, sierlijk stof en heeft een beetje een peplumeffect. wat is vooral leuk vind aan dit broekje is dat hij high waisted is en kobaltblauw, één van mijn favoriete kleuren.
 
 
Skirt Pull & Bear
Dit rokje met Peplum effect is heel schattig en makkelijk te combineren. Dit rokje kocht ik bij de Pull & Bear in Milaan, afgelopen zomervakantie. Ik heb op vakantie niet heel veel geshopt maar wel dit rokje en daar ben ik erg blij mee. Dit is ook echt zo'n item wat je prima in de herfst en winter kunt doordragen met een wollen maillot en een effen trui.

 
Skort Pull & Bear
Dit rokje is eigenlijk een broekje met een flap aan de voorkant: een skort dus. van achteren is het gewoon een broekje en van voren een rokje. Dit is echt een fashion item en ik ben er helemaal verliefd op. De felle kleur oranje/rood vind ik heel mooi en het is ook fijn dat deze skort weer high waisted is waardoor je een mooie taille krijgt. het riempje met gouden detail maakt het voor mij helemaal af.

 
Top Forever 21
Deze top kocht ik nieuw bij de forever 21 en ik ben er helemaal weg van. Hij is cropped, heeft de klassieke blauw witte streep, een beetje een turtle neck en lange mouwen. De stof is ook goede kwaliteit en best dik waardoor ik dit shirt ook zeker in de herfst en misschien zelfs de winter kan dragen.
 
Dat was alweer alles wat ik heb gekocht, hier zijn nog twee foto's van mijn geweldige fotoshoot in mijn achtertuin. Met verwaaid haar omdat net van de fietstocht school-huis kwam en met kringen onder mijn ogen van de drukte van deze week. #aantrekkelijk
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en of jullie vaker een shoplog willen waarbij is de items aandoe.
 
Liefs,
 
Charlotte
 

15 comments:

  1. Dientop van de f21 is echt leuk!
    Leuke manier om je aankoopjes te laten zien!

    ReplyDelete
  2. Dat rokje van Pull en Bear is lekker zomers! Erg leuk :)

    ReplyDelete
  3. Ahh wat een super leuke dingen heb je gekocht! Ik vind dat eerste shortje echt geweldig! Wauw! Liefs <3

    ReplyDelete
  4. Ah, dat grijze bloemenrokje vind ik prachtig. :) x

    ReplyDelete
  5. Ik vind je shirt en je grijze bloemenprint rokje echt super leuk!

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie dingen heb je gekocht! Ben fan van alledrie, maar vooral de oranje skort vind ik echt geweldig! Ook leuk gecombineerd met de streepjestrui!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  7. Awh wat leuk allemaal, vooral de gestreepte top want ik hou van streepjes haha :)

    ReplyDelete
  8. Wow, binnenkort nog naar Griekenland haha, terwijl ik me al helemaal zit voor te bereiden op de herfst! Maar veel plezier :D super leuke dingen, vooral die skort (en die kleur ook!)

    ReplyDelete
  9. Dat blauwe schortje en gestreepte shirtje, oh mayyyyyy so good. Nee serieus, ze zijn geweldig. <3

    ReplyDelete
  10. Waauw de gestreepte top is heel mooi!

    ReplyDelete
  11. Jij het een super leuke kledinstijl

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!