30 September 2014

Three Times A Detail - Born Pretty Store

 
Ik mocht laatst voor de tweede  keer drie items van de webshop Born Pretty Store uitkiezen om voor jullie te reviewen. Ik vind de webshop erg leuk want de ze hebben veel bijzondere dingen en er is heel veel keus, onder andere mode en sieraden. Ik mocht voor deze review drie items van de sieraden uitkiezen. Kijken jullie mee naar wat ik uitkoos?

Deze ringen vind ik super. Ze zijn heel erg smal en dus perfect voor mijn dunne pianovingers. De ringen zijn goudkleurig en hebben allemaal een nummer. Ik vind dit echt goed voorbeeld van een minimalistisch detail wat een outfit net iets extra's kan geven. De getallen die ik het vaakst heb gedragen, de 9 en de 8 (van 1998, toen ik geboren werd) zijn wel al een beetje verkleurd naar zilver maar dat vind ik niet zo erg. Ik vind zilver namelijk mooier dan goud:)
 
Hoe cute is dit armbandje! Ik vind hem zo leuk! Het is, zoals je ziet, een half maantje aan een heel dun schakelarmbandje. Dit armbandje heeft echt een Tumblr-achtig gevoel en ik hou daar heel erg van. Hij is ook verkrijgbaar in stervariant, maar ik vond het maantje zo leuk omdat die een gezichtje had.

Ik heb zelf geen gaatjes maar als ik ze had zou ik zoiets echt dragen. Dit net iets aparter dan een knopje maar niet zo opvallend aanwezig als grote hangers. Ik heb deze oorbel voor Noor besteld, want zij vond hem ook heel mooi. Wat ben ik toch gul:) Helaas ben ik hem nu kwijt want ik ben nogal slordig. Maar zodra ik hem vind geef ik hem aan haar...
 
Dat was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ik vond het in ieder geval heel leuk dat ik deze items mocht uitzoeken. Willen jullie nou zelf iets van Born Pretty Store bestellen, dan kunnen jullie deze kortingscode gebruiken: DRB10
 
Welk item is jullie favoriet?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

6 comments:

  1. Oh mooie ringen vooral! Had eerst helemaal niet door dat het cijfertjes waren. IK HEB OOK GEEN GAATJES! Zeldzaam, tegenwoordig. ;) Hahaha ohh dan ben je eens super lief geraak je het kwijt haha, spijtig, hoop dat je het vindt!

    ReplyDelete
  2. de ringen vind ik wel supergaaf.....

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke items allemaal! Jammer dat ze verkleuren, maar ach, dat neem je er dan maar bij ;)

    XO IMKE

    ReplyDelete
  4. Leuk! Al vind ik het wel zonde dat ze verkleuren.

    ReplyDelete
  5. Wauw echt gave sieraden!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!