30 October 2014

Bloggers reunited!

 
Afgelopen zaterdag had ik een superleuk dagje waarbij ik herenigt was met de lieve Naomi, Rosina & Deboarh. Oké, Naomi had ik een week daarvoor ook alweer gezien maar met hoe meer hoe leuker toch? Lees verder voor meer foto's en om te lezen wat we gedaan hebben:)

 
We spraken om half 1 af op station Utrecht. Best laat maar aangezien ik echt een uitslaper ben was dit wel prima. We gingen eerst op zoek naar een leuke plek om te lunchen. van Sara, die net als Jill op het laatste moment helaas niet kon komen, kregen we de tip om bij Walden te lunchen. dat was echt een hele goede tip, het was ontzettend lekker en niet eens heel duur! We betaalden €7,- voor een drankje en een heerlijk broodje waarna je ook echt wel goed vol zat.

 
Na de lunch hebben we outfitfoto's gemaakt op het binnenhof van De Dom. Daar waren we wel even zoet mee want dat is natuurlijk wat bloggers het liefste doen, hahaa:) Mijn outfit komt zaterdag online, maar in deze foto's zie je het eigenlijk al een beetje. Na het maken van de outfitfoto's hebben we nog even geshopt en later op de middag nog wat gedronken.

Dit zijn de drie leuke bloggers waarmee ik had afgesproken. Van links naar rechts: Naomi, Rosina en Deborah. Ze hebben allemaal hele leuke blogs dus neem zeker even een kijkje. Hieronder staan nog twee oh zo spontane foto's van ons met zijn viertjes:


 
Ik heb een hele leuke dag gehad en het was gezellig om weer eens lekker bij te praten. Ik heb ook maar 1 jurkje gekocht dus dat is best knap ;)
 
Liefs,
 
Charlotte




13 comments:

  1. Wat leuk dat jullie dat doen! Leuke foto's ook <3

    ReplyDelete
  2. Awwh, het zijn zulke leuke foto's geworden. Was super gezellig!
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Zulke leuke foto's, miss u guys!!

    ReplyDelete
  4. Ahh wat een super toffe foto's! Het ziet er echt heel erg gezellig uit! Lijkt me super leuk zo met zn allen! Liefs

    ReplyDelete
  5. Aah ziet er gezellig uit! Leuke foto's!

    ReplyDelete
  6. Vind het altijd zo leuk om bloggersmeeting-artikels te lezen. Heel leuk dit. En wat hebben jullie supermooie foto's gemaakt! Echt leuk, heb ook echt weer zin om te meeten met bloggers binnenkort.

    ReplyDelete
  7. Die foto's zien er tof uit!

    ReplyDelete
  8. Wat een gezelligheid! leuke fotos x

    ReplyDelete
  9. Waaauw wat een geweldige foto's!

    ReplyDelete
  10. Ziet eruit als een super gezellige dag!

    ReplyDelete
  11. Ziet er leuk uit girls! Volgende x ben ik er ook weer bij hoor :)

    ReplyDelete
  12. Ziet er heel erg gezellig uit!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!