24 October 2014

My Drawings #14 + Nieuwe Layout!

Ik heb eindelijk weer eens een nieuwe 'My Drawings' voor jullie! Dit zijn een paar tekeningen die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt, ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien. En er is nog iets leuks aande hand: ik heb een nieuwe layout! Nouja, soort van dan. Echt grote veranderingen zijn er niet maar ik heb een nieuwe header, nieuwe 'profielfoto' én een menubalk bovenaan mijn blog. (Zelf een menubalk maken? Lees dan dit artikel van Luna). Ik vond het wel tijd worden dat mijn blog een iets volwassenere uitstraling kreeg en ik denk dat dat wel ik gelukt. Oké, genoeg gepraat, hier zijn mijn tekeningen!






 
De meeste zijn met waterverf en fineliner gemaakt en ook een aantal gewoon met stift. Welke is jullie favoriet? Zal ik vaker tekeningen plaatsen?
 
Oh en het is weekend! De eerste week school na de vakantie leek alweer veel te lang te duren dus ik ben echt wel aan weekend toe. Vanavond ga ik oppassen en morgen heb ik een superleuke dag. Ik zie namelijk een aantal van mijn blog vriendinnen weer! Zondag nog tennis en dan heel hard leren want woensdag aanstaande begint mijn toetsweek... en dan is het alweer voorbij *zucht*. Wat gaan jullie dit weekend doen?
 
Liefs,
 
Charlotte

12 comments:

  1. Wat een geweldige tekenstijl heb jij! Heel leuk om te zien. :) En je lay-out ziet er ook heel mooi uit zo. Fijn weekend en heel veel succes met je toetsweek alvast!

    ReplyDelete
  2. Wow, alles ziet er super gaaf uit.

    ReplyDelete
  3. Oh wauw, wat mooi allemaal! Je header vind ik echt geweldig! En je foto is ook zo mooi! En wat een super schattige tekeningen! Wauw! Liefs

    ReplyDelete
  4. Ik vind je nieuwe lay-out echt heel tof (en de tekeningetjes trouwens ook). :))

    ReplyDelete
  5. Ik vind dat een beetje verlegen meisje erg tof gemaakt!

    ReplyDelete
  6. Ik vind je lay-out echt heel erg mooi! Je kan echt goed tekenen :)

    ReplyDelete
  7. Super mooi weer Lot! Het verlegen meisje is mijn favoo, het paars op haar wangen is heel gaaf gedaan (: xx

    ReplyDelete
  8. Wauw! Wat kun jij leuk (en grappig) tekenen. Doe ik je niet na! Prachtig.

    ReplyDelete
  9. Ik wist niet dat je kon tekenen! Je bent er goed in :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!