20 October 2014

Other Peoples Outfits #3: Kiki

 
Het is weer tijd voor een nieuwe 'Other Peoples Outfits'. Dit is al weer nummer 3 en ik vind het nog steeds leuk om te doen. Dit keer is Kiki aan de beurt! Kijk snel mee voor meer foto's van haar superleuke outfit en een interview over haar kledingstijl.









 

 


 




 
 
 Top H&M  // Pants H&M  // Jacket Urban Outfitters // Socks H&M // boots Dr. Martens // Bracelets verkopers op het strand // Telefoonhoesje winkeltje op Zakynthos

Kiki (16) ken ik nu denk ik een jaartje echt goed. We zitten al sinds de eerste bij elkaar op school maar ik leerde haar pas echt kennen via Noor. Sindsdien zijn we erg goed bevriend. Dit jaar zit ik ook bij Kiek in de klas, wat natuurlijk extra leuk is! Kiki kan ontzettend goed dansen en ze zit dit jaar samen met mij in de schoolmusical. En wie van dansen houdt, houdt natuurlijk ook van muziek. Ik ga trouwens naar Maroon 5 met Kiki (daar heb ik zo veel zin in). Verder houdt Kiek van shoppen, lachen en series kijken, maar wie houdt daar niet van? Hier een kort interviewtje met Kiki over haar kledingstijl:

Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Ik zou mijn kledingstijl omschrijven als net wat anders dan de rest maar wel van deze tijd. Ik draag veel verschillende dingen. Ik hou van rock-vibe achtige dingen en veel comfortabele kleding zoals houthakkersblousen en oversized truien jasjes. Aan de andere kant vind ik het ook leuk om een rokje te dragen.
 
Wat zijn je favoriete shopadresjes?
Ik koop heel veel bij de H&M en de New Yorker omdat dat gewoon goede prijzen zijn en ze veel leuke dingen hebben.Voor iets specialere dingen ga ik naar Urban Outfitters, Brandy Melville of River Island.
 
Wat is je grootste miskoop?
 Afgelopen Koningsdag had ik best veel geld bij me en ik had nog niets gekocht. En dan krijg je zo'n gevoel van: ik wil wat hebben. Tja, van het één kwam het ander en toen kocht ik zo'n topje met lage armsgaten en een hoge hals. Er staat op Fuck Fashion met een Mickey mouse middelvinger handje en allerlei kraaltjes en dingen bij de hals. Helemaal niet mijn ding en ik heb het dan ook nog nooit gedragen. Oh en nog iets, wat niet echt een miskoop is maar meer een fashion fail was dat ik in de 2e mijn haar donkerrood wilde verven. Helaas werd het echt knal oranje/rood. En ik had er ook nog een pony bij. Wauw. (Charlotte vond het wel heel leuk)
 
Wat is je favoriete item in je kledingkast?
Een donkergrijze high waisted broek die ik op werkweek in Salamanca bij de H&M gekocht.
 
Waar haal jij je inspiratie voor je outfits vandaan?
Vooral van wat ik bij andere mensen zie en als ik dan denk: 'Heeey wajoo wat cool' (Kiki's letterlijke woorden) dan ga ik ernaar op zoek in de winkels. En ik bedenk zelf wat ik waarmee combineer, dat vind ik ook leuk om te doen.
 
 Heb je nog een 'fashiontip' die iedereen zou moeten weten?
 Als (stijlvolle) vriendinnen zeggen dat iets wat je draagt er niet uitziet, geloof ze dan gewoon want ze gaan daar heus niet over liegen. Ze hebben gewoon het beste met je voor en willen dat je er leuk uit ziet!
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien en lezen, laat me weten wat je van dit artikel vond in de comments. Byeeeee
 
Liefs,
 
Charlotte
 

13 comments:

  1. Super leuk om dit te lezen! Echt heel erg origineel idee. Kiki heeft echt een superleuke outfit aan :) Mooie lippenstift ook.

    ReplyDelete
  2. Ze heeft echt een hele leuke outfit aan! Ik ben verliefd op d'r spijkerjasje. Mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  3. Hele toffe outfit is dit! En leuke foto's ook, lekker spontaan :)

    ReplyDelete
  4. Ahh wat super leuk dat je dit soort artikels schrijft! Ik vind de outfit heel tof ookal is het niet mijn stijl! Leuk om te lezen ook hihi. Liefs

    ReplyDelete
  5. Waaauw wat veel foto's! Maar dat is juist leuk, ik vind dat jasje echt mooi! :)

    ReplyDelete
  6. oh my god wat een HAAWTIE! ziet erg goed uit ;) x noor

    ReplyDelete
  7. Leuk interview!
    Heel mooie foto's ook, ben zo jaloers op haar haar!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  8. Super gaaf jasje! Ik vind de foto's ook heel erg leuk! :)

    ReplyDelete
  9. charlotte/kiki hebben jullie nog suggesties voor jongens

    ReplyDelete
  10. Leuk om te zien en te lezen! Ook een toffe outfit, ik ben vooral voor de sokken haha! :D

    ReplyDelete
  11. Heel leuk! Ik hou van het spijkerjasje :)

    ReplyDelete
  12. Super leuk! En wat een geweldige foto's! Lekker energiek!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!