26 October 2014

Outfit: Fuzzy Hiar, Don't Care

 
Wat is Amsterdam toch een leuke stad, vinden jullie ook niet? Vorige week zaterdag was is er om mijn blogvriendinntje Naomi weer eens te zien. We hebben gezellig geluncht bij de Bagel & Beans, geshopt en natuurlijk outfitfoto's gemaakt. Kijken jullie mee naar wat ik droeg? 
 


 
 





 
 Sweater Zara // Skirt Primark // Coat H&M // Panty H&M // Boots Dr. Martens // Necklace Vintage

Wat een vreselijk pluizig haar hè? Ik ben dan wel gezegend met een mooie bos krullen maar soms werken ze gewoon niet mee. Vandaar ook de twee verschillende haarstijlen in deze outfitpost, een poging tot pluisvermindering. Zoals je ziet had het niet veel resultaat. Oké het komt natuurlijk ook een beetje door het licht, wat sowieso ook erg bijzonder was (zie regenboog in foto 5).
Hier zijn nog twee foto's van ons dagje Amsterdam:



Ik heb het heel gezellig gehad! Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs,

Charlotte

note: Alle foto credits (behalve de laatste) gaan naar Naomi!

17 comments:

  1. Wat een onwijs schattige outfit! En práchtige locatie om outfits te shooten, echt heel leuk. Leuk dat je naar Amsterdam ging :) Wou dat ik daar vaker foto's kon maken. Vind je haar trouwens heel leuk zo juist!

    ReplyDelete
  2. Wat zie je er prachtig uit meid, wauw!
    ik ben ook dol op Amsterdam.
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete
  3. Aaaah cutie! Ik vind je outfit super leuk en je rokje is zo schattig. :)

    ReplyDelete
  4. Ahhw wat een leuke outfit! Ik leef helemaal mee met je haar hoor ik heb ook een bos krullen wat ook af en toe niet wil zitten. Kisses

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend leuke outfit en foto's en wat gezellig dat je Naomi weer eens hebt gezien!

    ReplyDelete
  6. wauw wat een leuke locatie amsterdam is inderdaad een heerlijke stad, wat zou ik daar graag willen wonen.
    ik vind je outfit heel leuk, de jas is echt super mooi en je bent echt een mooi meisje haha
    xx ish

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's zeg! Hele gave outfit!

    ReplyDelete
  8. Echt super mooie foto's! En je outfit is ook zo leuk! Amsterdam is echt gezellig he! En ik snap je struggle met pluizig, krullend haar... Haha. Liefs

    ReplyDelete
  9. Zo'n leuke outfit! Jaa ik herken het helemaal. Leuk krullen, maar soms zoooo pluizig.

    ReplyDelete
  10. Deze outfit staat je heel mooi. Ik vind het rokje ook erg leuk gecombineerd met de dr martens!!!

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Ik vind de jas heel leuk en die smoothies zien er heel lekker uit!

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi kleur van rokje <3

    ReplyDelete
  13. Wat een topoutfit! Het staat je erg leuk!

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtige en scherpe foto's! Je ziet er prachtig uit, ik heb ook zo'n kleur blauwe skaterskirt :)

    ReplyDelete
  15. Ik vind je haar juist prachtig zitten! Super leuk rokje ook

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!