3 October 2014

Outfit: Hello Fall, I'm Off To Greece

 
Ik ben verliefd op mijn nieuwe vest van de Primark, hij is heel lang, extreem zacht, en een prachtige kleur grijs. En nog een voordeel: een capuchon voor het ultieme 'Harry Potter' gevoel. Dit is echt zo'n minimalistisch vest waarmee je gelijk een stylisch outfit creƫert, zonder er veel moeite voor te doen. Kijken jullie mee naar meer foto's?

 
 


 
 
Cardigan Primark // Top New Yorker // Shorts Monki // Panty Hema // Boots Dr. Martens // Necklace Vintage

 Onze hele woonkamer wordt opnieuw geverfd dus alle meubels zijn weggehaald en er liggen witte doeken op de vloer. De perfecte fotostudio voor mijn outfitfoto's dus. Mijn broertje heeft de foto's gemaakt. Hier een foto die ik van hem maakte:

 
 Verder heb ik erg leuk nieuws: Ik ga vandaag op werkweek naar Griekenland! Ik vlieg vanavond om 18:00 uur naar Athene voor een werkweek van wel zeven dagen. Ik heb er ongelooflijk veel zin in, vooral omdat het weer daar heerlijk is, ik met een hele leuke groep ga en omdat ik nog nooit in Griekenland ben geweest. We gaan onder andere naar Delphi, Athene, Olympia en en natuurlijk naar het strand. Nogmaals ik heb er heel veel zin in!!

 Zijn jullie al eens op werkweek geweest, en zo ja: waarheen? Oh en als je naar Griekenland bent geweest: vertel even hoe het was?:)

Liefs,

Charlotte

8 comments:

  1. Je vest is inderdaad tof, en heel veel plezier in Griekenland! :)

    ReplyDelete
  2. haha inderdaad een Harry Potter gevoel :D heel leuk, en wat een schattig broertje heb je ohhh! Veeeel plezier in Griekenland, ben benieuwd naar je foto's (je neemt je fototoestel toch mee he?) :D

    ReplyDelete
  3. Super gaaf om zo foto's te maken. Ziet er heel professioneel uit. Dat vest lijkt me heerlijk :)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's en outfit, heel veel plezier nog in Griekenland!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's en dat vest is ook supermoooi! veel plezier in griekenland:)

    ReplyDelete
  6. Heel erg veel plezier in griekenland!

    ReplyDelete
  7. Je outfit is echt heel leuk! Lekker simpel, maar door het vest en de doc Martens ziet het er toch super stylish uit! En veel plezier in Griekenland :)

    ReplyDelete
  8. Wat een super heerlijk vest lijkt me dat! Ik vind je outfit sowieso super, leuk met die Dr. Martens!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!