16 October 2014

Primark Shoplog Oktober

 
Primark, je t'aime. ik wilde al een lange tijd naar de Primark en laatst ging ik dan eindelijk! Ik ging naar de Primark in Almere en heb best een beetje veel gekocht. Veel zomerse spullen nog want ik had nog wel een paar zomerse spullen nodig voor mijn werkwek in Griekenland. Sale bij de Primark is gewoon het beste ooit, ik heb zoveel goedkope en hele leuke dingen gekocht! Ook de nieuwe collectie is super en ik raad het iedereen aan om binnenkort even te gaan:)


Rokje €12,-
Dit rokje is van een soort wollen materiaal en dus perfect voor de herfst en winter. Hij is lichtblauw en heeft een heel zwierig model met een dunne zilverkleurige rits aan de achterkant.
 
Sokken €2,-
Roze, fluffy, overknee sokken. Need I say more?
 
Vest €19,-
Dit was het laatste item dat ik van de nieuwe collectie kocht. Ik was al een hele tijd op zoek naar het perfecte lange vest en deze is gewoon helemaal top. Klik Hier voor een outfit met dit vest.
 
Rok €5,-
Deze rok was in de sale. Ik had nog helemaal geen lange rokken en aangezien we in Griekenland ook naar allemaal kloosters gaan waar je niet aan kunt komen met een kort broekje, is een lange, losvallende rok een goede vervangng. Het leuke aan deze rok vind ik vooral dat hij twee splitten aan de voorkant heeft, die niet heel diep zijn maar het net iets sierlijker maken.
 
T-Shirt jurk €1,-
Voor één euro kan je zoiet toch niet laten hangen? Ik draag hem als jurk met een paar Dr. Martens eronder en dan ben ik klaar om te gaan. ik vind de kleur vooral erg mooi.
 
Jurk €1,-
Nog iets voor maar €1,- Ik dacht dat hij nog €6 kostte maar toen werd hij ineens afgerekend voor €1,-. Mij hoor je niet klagen.
 
T-shirt €7,-
Dit shirt is van de mannenafdeling maar ik kocht hem omdat ij gewoon heerlijk zit. Ik jatte de grijze versie van dit shirt steeds van mijn broertje Mels, wat niet meer mocht. Dus kocht ik maar mijn eigen donkerblauwe versie.

Ik was heel blij verrast met alle items die ik heb weten te vinden, zijn jullie laatst nog naar de Primark geweest?

Liefs,

Charlotte

15 comments:

  1. Leuke aankopen, ik ga zaterdag de Primark bezoeken ! :)

    ReplyDelete
  2. De tshirt dress is leuk zeg! En een fijn cozy vest <3

    ReplyDelete
  3. Aaah wat leuk is dat jurkje, en dat prijsje al helemaal hihi :)

    ReplyDelete
  4. Aaaaah je t-shirt dress is zo leuk! En die roze fluffy overknee sokken zijn echt geweldig! Ik heb korte roze fluffy sokjes en die zitten zo ongeveer aan mijn voeten vastgegroeid in de winter, maar de volgende keer als ik in de Primark ben ga ik voor de overknee versie haha. <3

    ReplyDelete
  5. Leuke dingen! Dat groen lang ding voor 1euro, van een mega goede aankoop gesproken, wow! Ik wil oook naar Primark, maar het is zo ver weg :(

    ReplyDelete
  6. super leuke kleding ik ben helemaal weg van de maxi rok ben erg benieuwd hoe je hem gaat dragen!
    xx ish

    ReplyDelete
  7. Leuke dingen zeg! Vind vooral die skort heel vet!

    ReplyDelete
  8. Leuke dingen en mooie foto's. Vooral de maxirok!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke items heb je gekocht, ik moet ook weer eens nodig naar de Primark!

    ReplyDelete
  10. leuke items dat grijze rokje vind ik erg leuk!

    ReplyDelete
  11. De eerste short vind ik zo leuk! Heel leuk printje! xx

    ReplyDelete
  12. Mooie, duidelijke foto's! Die jurk van 1 euro is geweldig!

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke dingen, vooral die skort is zo lief! <3

    ReplyDelete
  14. Ziet er inderdaad heel tof uit. Zelf heb ik enkele wat op die strepen mouwloze jurk lijkt. In het begin dan zeiden sommige mensen, joh, ge hebt een kleedje aan. Ik zei toen; Kan zijn, maar ik beschouw het als een maxi T-shirt. In de zomer draag ik niets liever dan dit soort kleding, met een short eronder. O.K. die zie je dan wel niet. Maar dààr trek ik me niks van aan.
    Groetjes

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!